4 sály, 45 přednášejících a více než 600 účastníků. To jsou základní parametry 10. ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Již tradičně se koná v Clarion Congress Hotel Prague, a to ve středu 19. dubna. Účastníci konference se můžou těšit na nejvyšší koncentraci internetových profíků na jednom metru čtverečním. Prozradí vám, jak plánují, jak vyhodnocují, co funguje a na co si dávají pozor.
Kdo na konferenci například vystoupí?
Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu. Otázkou je, zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a online video reklamy. O efektivitě mediálních kanálů v crossmediální kampani promluví Jan Suchý z O2 Czech Republic, Přemysl Čech a Josef Fišer z agentury Median. Konkrétně budou mluvit o kampani spojující nový mobilní tarif pro mladé od O2 s digitální službou SPOTIFY.
Online média, sociální sítě i nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci? Nejen na tyto otázky odpoví během svého vystoupení Milan Fridrich z České televize.
Víc než 90 % obsahu je dnes konzumováno skrz obrazovky. Co to znamená pro svět reklamy? A jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech? To prozradí František Bauma z R2B2.
Jak správně vyhodnotit data z onlinu a sociálních sítích? Jakub Křenek z ADison ukáže běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizuje a možná i mírně zpochybní jejich relevanci a také navrhne, jak se na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.
Digitální obsah nestačí jen vytvářet, musí se i aktivovat, zaplatit. Stejně tak důležité je správně vyhodnotit, jestli se investice vyplatila. Jak na to se účastníci konference dozvědí od Martina Brixího.
Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.
Generálním partnerem konference je O2 Media. Partnery jsou Adform ApS, HyperMedia, NEO@Ogilvy Czech a Red Media. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.