Soutěž WebTop100 umožňuje firmám porovnat své digitální řešení a kampaně s konkurencí, a stát se tak inspirací pro ostatní. Všechna digitální řešení a kampaně jsou hodnoceny odbornou porotou složenou z předních expertů na své oblasti.
Pokud jste i vy vytvořili digitální projekt, na který jste opravdu hrdí a který posunul klienta i vás samotné o kus dál, a máte chuť získat ocenění, díky němuž zazáříte před zadavateli i digitální komunitou, neváhejte. Projekty do soutěže WebTop100 můžete přihlašovat až do 1. května.
S devatenáctým ročníkem soutěže oznamují organizátoři dramatické změny. Celý projekt si klade za prioritní cíl prezentovat ty nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na česko-slovenské scéně zrodily. Proto upouští od oborových žebříčků firemních webů a vydává se cestou širší inspirace na ploše všech podstatných digitálních disciplín.
“Za klíčový moment celého přerodu WebTop100 považuji to, že se nám podařilo navázat spolupráci se špičkovými odborníky v daných disciplínách na českém trhu”, říká předseda odborné poroty soutěže Petr Kleiner. “Jsem přesvědčen, že aktivní účastí lidí jako jsou Pavel Ungr, Ondřej Ilinčev, Petr Skondrojanis a dalších soutěž získává na další prestiži a puncu kvality. Věřím, že soutěžní projekty už nemohou být v lepších rukou”, dodává se Petr Kleiner.
Do letošního ročníku můžete přihlašovat projekty v těchto kategoriích:
- SEO (hodnotí Pavel Ungr)
- Výkonnostní kampaň (Markéta Kabátová)
- Instagramový počin (Aki Votrubová)
- Firemní podcast (Dan Tržil)
- Digitální transformace (Tomáš Jindříšek)
- Umělá inteligence (Jan Romportl)
- Autentická kariérní komunikace (Petr Skondrojanis)
- Brand awareness (Dan Kafka)
- Videoreklama (Andrea Hurychová)
- Digitální PR projekt (Irena Zatloukalová)
- Nejefektivnější posun webu (Ondřej Ilinčev)
- Influencer marketing (Petr Srna)
- Obsahový marketing (Michal Schindler)
- Retenční marketing (Petr Cikán).
Nově máte také možnost získat divokou kartu ve všech soutěžních kategoriích. Z přihlášených projektů v řádném termínu budou 4. května vylosovány dva za každou kategorii, které získají přihlášku v podobě divoké karty, tedy zdarma.
Veškeré další informace i s krátkými video profily jednotlivých odborných garantů jsou k dispozici na webu WebTop100.cz. Pořadatelem soutěže je digitální agentura Sherpas a produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.