Dvanáctý ročník prestižní konference E-Business Forum bude cílit hlavně na logistiku, péči o zákazníka a vypořádání se s důsledky pandemie nemoci Covid-19. To ale samozřejmě ale není vše. Řeč bude také například o transformaci firmy během jejího restartu, nebo o největších hrozbách pro e-shopy. Kompletní výčet témat i představení našich spíkrů najdete na webu konference.
Ochutnávka z programu:
Heureka Group – Tomáš Braverman
E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem
Alza.cz – Tomáš Havryluk
Krize v Alza.cz před i po Covidu
Zásilkovna – Simona Kijonková
Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi
Liftago – Ondřej Krátký
(NEW) Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti
DoDo – Michal Menšík
Krize, motor změn v logistice e-shopů
ABRA Software – Jaroslav Řasa
E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru
SIKO koupelny & kuchyně – Tomáš Vala
SIKO – úskalí a přínosy digitální transformace
Bonami.cz – Pavel Vopařil
Bonami – od nákupního klubu s bytovými doplňky k plnohodnotnému omnichannel retailerovi
Pro účast na konferenci stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na setkání s vámi.
Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela a Shopsys. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.