E-Business Forum 2020: jak na budování skvělé zákaznické zkušenosti

Těšte se na témata, jako jsou loajalitní programy, kvalitní zákaznická podpora, zákazník jako designér změny a další.
9. 9. 2020

Sdílet

Konference je ideálním místem pro setkání všech top manažerů e-shopů, marketingové specialisty, manažery internetových společností, konzultanty a dodavatele služeb pro e-shopy, produktové specialisty a další odborníky.

Spíkři, hvězdy české e-commerce scény, se zaměří na překonání problémů, které způsobila koronakrize, perfektní zákaznický servis, budoucnost logistiky a další důležitá témata. Nahlédněte do našlapaného programu dvanáctého ročníku E-Business Fora.

E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru

Jaroslav Řasa je zakladatel technologické firmy ABRA Software, která vyvíjí špičkové moderní informační ERP systémy pro firmy všech oborů a velikostí. V prezentaci představí svou vizi budoucnosti. Ta podle něj tkví ve spolupráci napříč obory, díky tomuto propojení mohou vznikat nové, inovativní produkty. Cesta vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení. Dozvíme se, jak se na takové změny mohou připravit firmy i stát.

Marketingový a komunikační framework PAVRD

Jan Tichý působí jako Chief Product Officer v digitální agentuře Taste, která vyvinula nový framework PAVRD (Povědomí, Akvizice, Výkon, Retence, Doporučení). Tento nástroj pro plánování, řízení a vyhodnocování komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit není vázán na rozhodovací fáze nákupu, ale na cíle v jednotlivých fázích. Ty působí synergicky a přesně zapadají do prostředí onlinu. V kombinaci s cross-channelovým přístupem dokáže hotové zázraky! Přednáška vám celý framework nejen představí, ale i otevře pro každodenní používání při plánování, řízení a vyhodnocování vaší komunikace, kampaní a dalších marketingových aktivit. Navíc si s sebou odnesete sadu užitečných podkladů a doplňujících materiálů.

Zákazník jako designér změny

Tomáš Jeřábek zastává v Košík.cz pozici Chief executive officer. Ve svém příspěvku představí projekty, které společnost zavedla na přání zákazníků – například zálohované PET lahve nebo bezobalový prodej. Zároveň poodhalí, jak se může zákazník stát designerem nových produktů a jak lze v dobré zákaznické zkušenosti porazit kamenný supermarket.

5 „C“, která mění loajalitní programy v post-covid éře

Radek Hrachovec je partnerem ve společnosti Pricewise, ve které pracuje tým expertů na zákaznické programy, smart pricing a marketingovou analytiku. Aby věrnostní program dobře fungoval, musí splňovat celou řadu atributů, musí odpovídat strategii firmy, být atraktivní pro zákazníky, ale zároveň také finančně přínosný pro firmu. Radek Hrachovec ve své prezentaci představí pět trendů, které změnily přístup k věrnostním programům v roce 2020.

Péče o zákazníka – je vaše zákaznická podpora skutečně efektivní?

Roman Baar působí jako Senior technický konzultant v softwarové společnosti Daktela, která je lídrem na trhu v oblasti zákaznické podpory. Jeho přednáška bude zaměřena právě na péči o zákazníka a samotnou zákaznickou podporu, neboť stále řada firem odsouvá komunikaci se zákazníky do pozadí (i když si to ani neuvědomují). Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.

Program opět pojede ve dvou sálech, těšit se můžete na spíkryHeureka Group, Alza.cz, ZOOT, Bonami.cz, Mall Group, Zásilkovny, Liftago, Shopsys a dalších. Pro registraci stačí vyplnit online přihlašovací formulář. Všechny další důležité informace najdete na webu konference.

Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, Pošta bez hranic a Shopsys. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXECLupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).