V letošním premiérovém roce si dal cyklus diskusí Eshopista za cíl představit plány a příběhy úspěšných projektů české e-commerce. To se také povedlo – pod palbou otázek se ocitlo hned několik zajímavých osobností včetně majitelů jednoho z největších e-shopů u nás, Parfums.cz.
Jak Parfums.cz vstupuje do USA a Lékárně PPC kanibalizovaly organic
Jednotlivé diskuse přinesly řadu zajímavých a někdy také exkluzivních informací. V jednom z mála veřejných vystoupení Michal Zámec z Parfums.cz prozradil, že jeho firma letos o Vánocích denně odbaví až 40 tisíc zásilek a že probíhající vstup na trh v USA zatím stál mezi 100–200 tisíci dolary. Hovořil také o nečekaných zkušenostech s bulharským trhem nebo o výsledcích TV reklamy s Terezou Kostkovou.
Bohatý na informace byl také premiérový díl s Lékárna.cz. Pavel Hrstka poprvé veřejně prozradil, jak se vypořádal se zákazem PPC reklamy v sítí Google. A přidal další zajímavosti – například že 60 % zboží, které přijde do jeho skladu, ještě ve stejný den expeduje.
O prudce rostoucím trhu rychloobrátkového zboží, konkrétně potřeb pro kojence, hovořili majitelé Feedo.cz. Ti se pochlubili, že letos v listopadu prolomí hranici 10 tisíc objednávek. Plánují navíc dosáhnout obratu zhruba 160 milionů Kč.
Není to ani zdaleka vše. Eshopista se v letošním roce uskutečnil hned 4× a záznam všech vystoupení máte nyní možnost najít na YouTube kanálu.
Příště s Bonami a FashionDays
Na příštím Eshopistovi se můžete potkat s lídry populárních nákupních klubů – Václavem Štruplem z Bonami a Štěpánkou Vílovou z FashionDays. O důvodech, proč jsou jejich projekty úspěšné, se zatím příliš nemluví. Příští Eshopista proto prozradí vše o růstu Bonami na 100 milionový obrat během dvou let nebo o neuvěřitelném 31% podílu nákupů z mobilních zařízení u FashionDays.
Zúčastnit se mítinku, který se uskuteční ve středu 10. prosince, může každý – registrovat se je možné přímo na webu www.eshopista.cz.