Firemní oblečení s vlastním potiskem spojuje a odlišuje od konkurence

 Autor: shutterstock.com
Překvapte kolegy slušivým oblečením ve firemních barvách a vytvořte originální firemní tričko.
21. 12. 2021

Sdílet

Co je to firemní dress code

Hodně z nás si pod tímto pojmem představuje toho kravaťáka v bance, kterého vídá v bílé košili a saku za přepážkou. Jednotný šatník už bychom si ale dávno neměli spojovat jen s velkými firmami. I malé společnosti zjistily, že takové oblečení stmeluje kolektiv a posiluje firemní kulturu.

Firemní dress code jsou jinak řečeno pravidla, jak by se měl zaměstnanec oblékat, aby se cítil sebevědomě a dělal dobrý dojem na klienty či obchodní partnery. Nemusí to být jen kravaťák v bance, ale klidně prodavač v tričku ve firemních barvách nebo kurýr, který vám zrovna přivezl jídlo v „obrandované“ kšiltovce.

Výhody firemního oblečení

Zaměstnavatelé ví, že sjednocené oblečení posiluje firemní identitu. Jakmile se jednotně prezentují na veřejnosti, zákazníci značku snadněji identifikují a odliší od konkurence. 

Zaměstnanec může vnímat firemní oděv jako zaměstnanecký benefit. Nezáleží na tom, jestli mluvíme o košili, mikině nebo tričku s vlastním potiskem. Jde o to, aby bylo oblečení vkusné a pohodlné. Nepadnoucí střih nebo nepříjemný materiál totiž může zaměstnanci způsobit dlouhodový podvědomý stres, který může vést až ke snížené produktivitě.

Jak to vypadá v praxi

Pokud zrovna přemýšlíte, jaké firemní oblečení by mohlo zaměstnance potěšit, zohledněte:

  • vaše firemní barvy a symboly,

  • charakter práce vašich zaměstnanců.

Potřebujete formální kousek, neformální styl nebo jen vtipná trička na teambuilding? Podle toho, jaký dress code zvolíte, vyjádříte určitá očekávání.

Vymýšlení potisku nemusí skončit jen u názvu firmy. Buďte kreativnější – zkombinujte vaše barvy, přidejte claim nebo meme, které sedí k oboru vaší práce. Nudným oděvem doplněným o kartičku se jménem a pozicí nikoho nepřekvapíte. Zamyslete se, co vaši firmu a lidi v ní opravdu vystihuje. Potěšíte tak zaměstnance, sebe a v neposlední řadě uděláte skvělý dojem i na zákazníky či klienty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).