Proč uvažovat o sjednocené komunikaci?
V současné době, která je charakteristická tlakem na snižování provozních nákladů a zároveň očekáváním zákazníků na zrychlování jejich businessu, zažívá ICT obor velké očekávání od technologií tzv. sjednocené komunikace (Unified Communication). Úspora nákladů na cestování, vyšší efektivita práce při jednání s kolegy, prostředí s intuitivním ovládáním, integrace do všech typů zařízení (smartphone, tablet, počítač atd.). To jsou mnohé z benefitů, které vám v následujících odstavcích představíme v rámci řešení od GTS.
ŘEŠENÍ SJEDNOCENÉ KOMUNIKACE GTS
GTS komunikátor je klient, který poskytuje koncovým uživatelům sjednocenou komunikaci pro všechny běžné mobilní a desktopové platformy, včetně Windows, Mac, iOS a Android. GTS tak jako telekomunikační operátor nabízí svým zákazníkům snadný přístup k firemní hlasové i video komunikaci, možnost organizovat telekonference a videokonference, posílat zprávy v reálném čase, mít informaci o přítomnosti svých kolegů a sdílet dokumenty. Komunikátor může být spojen s telefonním přístrojem, který je součástí firemní virtuální pobočkové ústředny. Uživatel vždy využívá dokonalý zvuk v HD kvalitě (high definition) a má možnost i HD video komunikace.
Hlavní výhodou této služby je jednotná identita a přístup z libovolného zařízení.
Uživatel má jednu identitu pro všechna používaná zařízení – jedno telefonní číslo, jeden email, jeden účet pro zprávy či pro použití telekonferencí.
Přístup ke všem komunikačním službám je z libovolného zařízení: ze stolního počítače, notebooku, tabletu, ze stolního nebo mobilního telefonu.
Všude je k dispozici sdílený obsah: firemní i soukromý telefonní seznam, seznam uskutečněných hovorů a proběhlá komunikace, nastavené preference, které lze odkudkoliv měnit. Zařízení umožňují bezvýpadkové přenesení probíhající komunikace – např. začnete hovor na stolním telefonu v práci, pokračujete cestou domů na mobilu a případně ukončíte hovor na domácím telefonu.
Zprovoznění služby
Zprovoznění služby je velmi jednoduché – stačí zakoupit licenci a nainstalovat komunikátor na všechna používaná zařízení – vše ostatní připraví GTS (vytvoření účtu, profilu, přístup k účtům aplikací, přiřazení několika telefonů, vytvoření kompletního telefonního seznamu). Uživatel se jednou přihlásí ke svému účtu (single sign on) a má celý systém pod kontrolou.
Telefonní část služby je tím nejlepším, co je v současné době na trhu k dispozici. Komunikátor přímo spolupracuje se všemi funkcemi virtuální pobočkové ústředny.
DALŠÍ VÝHODY ŘEŠENÍ GTS
Služba je určena nejen pro velké společnosti, kde má již řadu let své místo, ale také pro střední až velmi malé firmy, kterým se ještě nedávno integrace nemohla vyplatit. Důvodem této významné změny je sdílená robustní operátorská platforma s jednoduchým, rychlým a levným procesem instalace.
Dostupnost a spolehlivost tohoto hostovaného operátorského řešení dosahuje hodnot, které doposud byly obvyklé pouze u základních telekomunikačních služeb.
Unikátní je podpora ze strany telefonního řešení: platforma má zároveň veškeré funkce moderní pobočkové ústředny (IP Centrex), podporu hlasu standardu HD (high definition s kodekem G.722), kterou uživatel ocení zejména při telekonferencích. Jedná se o zvukovou kvalitu o třídu vyšší než u klasického analogového nebo ISDN telefonu.
Příležitost pro operátory, jak nabídnout webovou spolupráci s komunikačními službami v reálném čase (například s telekonferencemi, videokonferencemi a instant messagingem včetně zobrazení přítomnosti