Hlavní navigace

Heureka, Zásilkovna nebo Košík.cz: hvězdy české e-commerce vystoupí na E-Business Foru

Komerční sdělení
Našimi letošními í tématy jsou udržitelnost a společenská odpovědnost, koronavirová krize, péče o zákazníka a logistika

Sdílet

Na 12. ročníku prestižní konference o českém e-byznysu se ohlédneme za koronavirovou krizí a důsledky, které s sebou přinesla. E-Business Forum proběhne 25. května v moderních prostorách Cubex Centra. Pořadatelem a odborným garantemje Asociace pro elektronickou komerci(APEK).

V případě, že by se konference v důsledku vládního nařízení nebo s ohledem na bezpečnost přednášejících i účastníků nemohla uskutečnit podle plánu, proběhne ve stejném termínuONLINE. Takže o pořádnou dávku inspirace a informací rozhodně nepřijdete.

Vybíráme z programu 

E-commerce v době koronakrize

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? CEO společnosti Heureka Group Tomáš Braverman ve své prezentaci odhalí řadu skutečností, které souvisí s nouzovým stavem.  Rozebere všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, platby v e-shopech i situaci mezi dopravci.

Logistika

Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace mění z minuty na minutu, je mimořádně obtížné. Přepravní společnost Zásilkovna.cz musela čelit největší výzvě své desetileté historie, o které promluví její zakladatelka Simona Kijonková.

Udržitelnost a společenská odpovědnost

E-shop s potravinami v loňském roce spustil celou řadu inovativních projektů – od bezobalových nákupů po první zálohované PET lahve. Jak se zákazník může podílet na designu nových produktů zaměřených na udržitelnost prozradí CEO Košík.cz Tomáš Jeřábek.

Péče o zákazníka

Daktela je lídrem na trhu v oblasti zákaznické podpory. Přednáška Romana Baara, Senior technického konzultanta společnosti, bude zaměřena právě na péči o zákazníka. Stále existuje řada firem, kde je komunikace se zákazníkem až na posledním místě – často si to ani vedení firmy neuvědomuje. Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují, i to, a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.

Jaká další témata ještě zazní? 

E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru

Elektronické obchodování je důležitou součástí každého podnikání a IT firmy proto čeká zlatý věk s velkým množstvím práce. To je ale mnohdy obtížné zvládnout v rozumném čase při daném počtu zaměstnanců. Technologická firma ABRA Software vyvíjí špičkové moderní informační ERP systémy pro firmy všech oborů a velikostí, její zakladatel, Jaroslav Řasa ukáže cestu přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení.

Úskalí a přínosy digitální transformace

Jaké těžkosti provázely společnost SIKO na cestě za digitální transformací? Proč je třeba rozvíjet omnichannel firmy a jak může přispět k finanční stabilitě firmy? Na úskalí i přínosy digitální transformace se zaměří ředitel SIKO koupelny & kuchyně Tomáš Vala.

Cíle a vize společnosti MALL Group 

Nový CEO Jan Hanuš přišel začátkem roku do skupiny MALL po dvouletém vedení firmy Telenor Hungary. Představí hlavní cíle a vize společnosti, kterými jsou zejména posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a rozvoj marketplace a programu MALL Partner.

Program toho nabízí samozřejmě daleko víc, můžete se těšit na zástupce Alza.cz, Liftago, LCG New Media, DoDo, Vasky trade, Notino, Shopsys a další. Všechny důležité informace, včetně medailonků řečníků, anotací přednášekregistračního formuláře najdete na webu konference, který průběžně aktualizujeme. 

Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, LCG New Media, Pošta bez hranic, Shopsys a Zásilkovna. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXECLupa.czMarketing Journal, MediaGuru a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.