Hlavní navigace

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand?

Pojďte hledat na konferenci BRANDstorming, kde se bude všechno točit kolem brandu. Rebranding, renaming, repositioning. Zjistěte, kdy má skutečně smysl něco měnit.

Doba čtení: 1 minuta

TUESDAY Business Network ve spolupráci s dílnou na značky Lovebrand, kde věří, že značky je třeba vytvářet poctivě a s láskou, pro vás připravují další ročník konference BRANDstorming. Probírat budeme témata jako přejmenování značky, nová grafická identita, předávání nově nastavené značky do týmu, vytyčení nového trhu nebo nastavení tonality komunikace.

Podívejte se na program konference, který stále doplňujeme o nové řečníky, a přečtěte si, na jaké přednášky se můžete těšit už teď.

Luboš Plotěný (Sherpas) a Tomáš Hrivnák (Hrivnak) vám prozradí, co vás čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu. Po přednášce už budete vědět, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu, jakým je celkový rebranding společnosti. Dozvíte se také, co konkrétně řešili při rebrandingu Dobrého webu na Sherpas.

Součástí rebrandingu je často i nová vizuální identita, nové logo nebo příležitost promítnout nové strategie a změny do vizuální komunikace. Petr Rubáček (Remembership) vám ukáže design, který vtahuje klienta a celý jeho tým do procesu. Navíc není primárně jen o obrázcích, ale o skutečných potřebách firmy.

Výběr nového názvu pro značku není hračka. Své o tom vědí také Matez Jindra a Honza Páv (Lovebrand). Poradí vám proto, jak postupovat, když potřebujete nový název vymyslet a jak to udělat dobře hned napoprvé.

Maru Kortanová vám poradí, jak rozmluvit značku – co je třeba udělat, než začnete vyprávět její příběh a co nepodcenit. Rostislav Peníška vám poví, jak využít rebranding k nakopnutí firmy – co dělat pro zapojení celého týmu a zvýšení jeho nadšení.

Partnerem konference je BrandCloud, produktovým partnerem je AQUILA. Mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.