Hlavní navigace

Hlídejte si své telefonní účty

Každá firma potřebuje pružně komunikovat se svými zákazníky, partnery, pobočkami. Žádná se proto dnes neobejde bez telefonu, Internetu nebo elektronické pošty. Na sledování provozních nákladů už většinou nezbývá mnoho času.
22. 11. 2004

Sdílet

1433

Jednoduché řešení

Že neexistuje? Možná, ale určitě se k němu jedno blíží. Spojit přenos hlasu, přenos dat, pobočkovou ústřednu a Internet do jednoduchého balíku, který navíc dokáže ušetřit peníze. Jak je to možné? Díky přenosu telefonního signálu prostřednictvím počítačové sítě. Nová technologie se nazývá IP telefonie a její výhody nejlépe poznáte v rámci služby Contactel Forum. Jde o první propracovaný projekt tohoto druhu ve střední Evropě. Spojením tří klíčových komunikačních kanálů dochází ke snížení nároků na ovládání, náklady a údržbu, současně je zajištěna vysoká kvalita a spolehlivost. Díky tomu, že jsou hlasové, internetové i datové služby poskytovány prostřednictvím jednoho přístupového okruhu, dochází k výraznému zjednodušení, zejména pokud má vaše firma několik poboček. Můžete nastavit jednotný číslovací plán pro všechny pobočky a volání mezi nimi je zdarma.

1434

K cíli nejkratší cestou

Hlavní výhodou hitu letošní telekomunikační sezóny je, že nemusíte pořizovat nákladnou pobočkovou ústřednu. Ústředna zahrnutá v této službě je virtuální – počítačová a je umístěna přímo u provozovatele služby, takže odpadají starosti se správou a údržbou. Taková virtuální ústředna má přitom možnosti nejen srovnatelné, ale dokonce větší, než ústředna klasická. Contactel Forum se navíc vyplatí i v porovnání s investicí potřebnou při rozšiřování telefonní ústředny. Konfigurace ústředny se spravuje prostřednictvím jednoduché internetové aplikace, což můžete dělat ve své kanceláři nebo kdekoli jinde. Provozní údaje máte okamžitě k dispozici.

1435

Funguje to!

Připojení k síti internet je zajištěno prostřednictvím pevného metalického nebo bezdrátového přístupového okruhu. Centrální zabezpečení připojení pro všechny pobočky umožní správu přístupu do sítě internet z jednoho místa. Odpadají tak zvýšené náklady na koncová zařízení a kapacitu přístupového okruhu, programové licence i školený personál přímo na pobočkách. Přes osobní počítač lze samozřejmě i přímo telefonovat. Contactel vyvinul aplikaci Click-to-Call, která nabízí snadnou obsluhu volání a telefonu z prostředí MS Windows. Telefony tak mají ještě širší portfolio možností než vyspělý mobilní telefon. IP telefony propojené s počítačem umí zobrazit informace z webu nebo umožňují například vyhledání kontaktů z telefonního seznamu České republiky. Řada IP telefonů je tak svými funkcemi velkou pomocí pro manažery, výkonné pracovníky a nejnáročnější uživatele. Všichni, kteří by si rádi chtěli vyzkoušet tuto službu a její výhody „naživo“, jsou zváni do předváděcí místnosti Contactelu.

1436

www.contactel.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).