Hlavní navigace

Hodnota společnosti VTEX se vyšplhala na 1,7 miliardy dolarů a její e-commerce platforma získává stále více globálních značek

Komerční sdělení
VTEX je první a jediná e-commerce platforma na světě, která plně propojuje obchod, marketplace a systém pro správu objednávek. Letos v září společnost oznámila získání 225 milionů dolarů v investičním kole Series D, čímž dosáhla valuace ve výši 1,7 miliardy dolarů a získala prestižní status technologického jednorožce.

Sdílet

Peníze získané od předních technologických investorů, jako jsou Tiger Global, Lone Pine Capital, Constellation, Endeavour Catalyst a SoftBank, zvyšují celkové hodnocení společnosti VTEX na 365 milionů dolarů za posledních 10 měsíců.

Nyní, když celosvětová pandemie radikálně mění způsob nakupování a prodeje zboží, se rekordní počet globálních značek ze společností Fortune 1000 obrací na VTEX, jež byla IDC nedávno vyhlášena za nejrychleji rostoucí e-commerce platformu na světě. Platforma pro takzvané kolaborativní obchodování, která jedinečným způsobem integruje digitální obchodování, domácí trh a správu objednávek, zaznamenala během pandemie 98% nárůst ve využívání. VTEX nyní ovládá více než 3 000 online obchodů pro celosvětové značky jako AB InBev, Motorola, Stanley Black & Decker, Sony, Walmart, Whirlpool, Coca-Cola či Nestlé.

„Pandemie představuje pro značky bezprecedentní výzvu. Tato investice nám pomůže přivést naši platformu pro kolaborativní obchodování k více značkám, aby mohly v krátkém čase dosáhnout zisku navzdory výzvám, kterým nyní čelí a budou čelit i v budoucnu,“ říká Amit Shah, CSO a US General Manager ve společnosti VTEX. „Je vzrušující vidět jak B2B, ale stejně tak i B2C prodejci napříč celým světem nacházející úspěch v obchodování založeném na spolupráci způsobem, o němž nevěřili, že je možný.“

VTEX použije investice z posledního kola na akvizice, najmutí dalších talentů, inovaci platformy a urychlení růstu na trzích v Americe, Evropě a Asii a Tichomoří.

„Jsme nadšeni, jak rychle rosteme na nových i již existujících trzích a že můžeme ještě více značkám nabídnout platformu, která zahrnuje budoucnost obchodu, což znamená spolupráci, využívání trhů a poskytování bezkonkurenčního zážitku zákazníkům,“ říká Mariano Gomide de Faria, spoluzakladatel a co-CEO společnosti VTEX. „Tato finanční injekce nás nepochybně podpoří v dosažení našeho poslání urychlit transformaci digitálního obchodu po celém světě.“

Toto kolo přichází uprostřed roku s vysokým růstem společnosti VTEX, která za poslední desetiletí profitabilně vzrostla, a očekává se, že rok 2020 uzavře 114% meziročním nárůstem a rekordním hrubým objemem zboží (GMV) v hodnotě 8 miliard dolarů.

Společnost za posledních 12 měsíců překročila několik významných milníků včetně:

  • Získání 140 milionů dolarů v investičním kole Series C, které bylo vedeno Softbank.

  • Získání více než 1 000 nových zákazníků, kteří vstoupili do provozu na VTEX.

  • Získání více než 100 vývojářů v důsledku zachování růstu R&D a vývoje produktu.


„Jsme pyšní na team společnosti VTEX, protože postavil obchodní platformu další generace, která se nyní nachází ve více než 40 zemích. Rovněž jsme vděční svým zákazníkům za důvěru v to, že jim pomůžeme rozvinout jejich obchod a že se postaráme o jejich zákazníky zvláště v takovýchto bezprecedentních časech,“ říká Geraldo Thomaz, spoluzakladatel a co-CEO společnosti VTEX.

Pro více informací ohledně toho, jak VTEX podporuje B2B a B2C prodejce skrze platformu pro obchodní spolupráci, navštivte www.vtex.com a https://www.increative.cz/blog/vtex-prichazi-na-cesky-a-slovensky-trh-jsme-jeho-exkluzivnim-partnerem/