Hlavní navigace

Hostingová jednička vshosting~ chce po e-commerce dobýt korporátní sféru s Windowsy

 Autor: VS Hosting
Dalo se to čekat. Společnost vshosting~ už teď ovládá v Česku a na Slovensku přes 60 % hostingového trhu na poli e-commerce.
6. 12. 2021

Sdílet

Logicky tedy nastal čas rozšířit portfolio služeb o plně spravovaná řešení pro Windows. Tím se vshosting~ zaměřuje více na IT sféru a korporace, a zároveň obslouží i tu část e-commerce segmentu, která Windows platformu preferuje.

Poptávka po Windows je ve vshostingu čím dál vyšší. Dosud bylo možné využívat Windows řešení v rámci privátního cloudu a dedikovaných serverů. „U těchto služeb to klientům na jednu stranu přináší velkou svobodu, kterou požadují, na druhou stranu si sami musí řešit správu, což je náročné časově i finančně. Proto poslední léta čím dál víc přecházejí na kompletně spravované služby. A my jsme se na to rozhodli reagovat nabídkou Windows řešení s kompletní správou“ uvádí CEO vshostingu, Damir Špoljarič.

Poskytovatelé hostingu jsou klientovi schopni zajistit provoz, na který by jinak potřeboval armádu vlastních adminů, pokud by chtěl mít svou službu neustále pod kontrolou. Výhodu mají ty firmy, kteří svou serverovou infrastrukturu svěřili vshostingu. Správu narozdíl od mnohých svých konkurentů zajišťují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. I seniorní administrátory mají nonstop přímo ve svém datacentru.

Odvážné tvrzení vshostingu: „Na českém i slovenském trhu již 15 let klientům dokazujeme, že se na nás mohou zcela spolehnout při návrhu, provozu a zabezpečení projektů na Linux platformě. A to včetně těch největších, které pro svůj běh vyžadují desítky kooperujících serverů. Tento komplexní servis v nejvyšší kvalitě nově přinášíme i firmám využívajícím Windows. Chceme jim ukázat, že i rozsáhlé řešení mohou svěřit externímu partnerovi, který se o ně díky své specializaci často postará lépe a za výhodnějších podmínek.”

Mnoho zákazníků se v online světě setkává u hosting providerů s nabídkou správy hostingového řešení, ale ta ve výsledku zdaleka neodpovídá jejich potřebám. Pokazí se něco v noci – požadavek nelze řešit, admin nemá službu. O víkendu? Smůla. V 18 hodin? Nic se nedá dělat, admin už šel domů, je po pracovní službě. Jakákoli další podpora mimo rámec od 9 do 5 bývá za velké peníze navíc. U globálních hráčů si dramaticky připlatíte za podporu obecně. 

Pro globální poskytovatele hostingu je také český klient často příliš malý a málo platící. Výsledkem pak může být o to menší snaha mu poskytnout takovou podporu, jakou potřebuje.Proto doporučujeme se při výběru hostingového poskytovatele na možnosti podpory zaměřit. Nezapomínejte ani na její kvalitu. Zeptejte se, zda vám telefon zvedne v případě urgence junior, nebo senior admin? Požadavek bude řešit přímo hostingovka, nebo bude volat ještě do datacentra? To jsou všechno otázky, na které je třeba znát odpověď. Jinak dochází ke zdržení, problém trvá a trvá, a vy přicházíte o peníze.

Ověřujte, abyste mohli důvěřovat! Dívejte se na reference i na spokojenost klientů

Stávající klienti vshostingu zhodnotili spokojenost s podporou a řešením požadavků 99,04 procenty (analyzováno bylo 6 551 ticketů). To je skvělé číslo. Analýza také ukázala, že požadavky řeší jejich administrátoři v průměru do 15 minut, ne-li dřív. Navíc máte garanci, že na telefon vám zareagují do 60 sekund a vy se nemusíte stresovat nějakým nenadálým problémem zbytečně dlouho. 24/7 správa tak zajišťuje neustálý dohled a řešení požadavků, byť to bude dávno po pracovní době většině adminů u jiných poskytovatelů hostingu. To platí i pro správu Windows řešení.

Fakt, že se mezi klienty vshosting~ počítají firmy jako Shoptet, Shopsys, Lékárna.cz nebo třeba DATART, mluví za vše.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).