Hlavní navigace

Hyperlokální média - bublina, nebo nový trh?

"Jakpak je dnes u nás doma?" Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Na říjnovém MEDIA MONDAY se bude řešit jedna z otázek současných médií – hyperlokalizace obsahu a budou se diskutovat nové projekty v této oblasti.
13. 10. 2009

Sdílet

TUESDAY Business Network ve spolupráci s partnery uspořádá 19.října již třetí setkání z nové série pravidelných akcí MEDIA MONDAY, tentokrát na téma „Hyperlokální média – bublina, nebo nový trh?“

Media Monday logo

„Jakpak je dnes u nás doma?“ Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Ta se zaměřují na zpravodajství z malého regionu (obce až ulice) s přispěním místní komunity (více na Wikipedia nebo Online žurnalistika a Lupa.cz). Lokální zprávy nejsou novým fenoménem, jejich rozšíření pomáhá internet a mobilní technologie a snaha oslovit nové, dosud nevyužité inzerenty (podnikatele s místní působností). Na říjnovém MEDIA MONDAY se budeme bavit o nových projektech (Sedmička, Naše adresa), jak se na nové možnosti dívají další hráči na trhu. Jaký dopad mohou mít na tvorbu obsahu, fungování redakcí a uspějí u inzerentů?

Na akci vystoupí:
Miloš Čermák (Extra Média, s.r.o.)
Karel Kopeček , vedoucí multimediálního oddělení (VLTAVA-LABE-PRESS, a.s.)
Adam Javůrek (online.zurna­listika.cz)
Petr Fridrich , business development manager (MEDIARESEARCH, a.s.)
Jan Ambrož , vydavatel (Říčansko.info)
Nikola Rafaj , programový ředitel (TUESDAY Business Network)
Petr Šabata , šéfredaktor regionálních médií (PPF Media a.s.)

Více informací a registrace zde

Co je MEDIA MONDAY
Nová platforma TUESDAY Business Network, určená pro setkávání profesionálů z médií, sdílení informací a zkušeností a se záměrem podpořit realizaci nových nápadů/business plánů osob. Cílem projektu je definovat aktuální stav a trendy propojování médií a technologií

Kdo se bude účastnit

  • média – tisk, rozhlas, televize, internet a další média
  • poskytovatelé obsahu
  • mediální agentury
  • marketing
  • zadavatelé reklamy
  • informační a komunikační technologie
  • konzultanti
  • tvůrci prostředí – politici, státní úředníci, zástupci asociací, sdružení, apod.
  • finance – investoři
  • ostatní
Media Monday Partneři

O sdružení TUESDAY Business Network (www.tuesday.cz)
TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).