HyperMedia sází na prodej pojištění online a sociální sítě

Redesign portálů, nové weby, expanze do dalších oborů a na zahraniční internetové trhy. Tak by se daly shrnout současné aktivity společnosti HyperMedia. Široké produktové portfolio firmy nedávno doplnily nové slevové servery.
29. 2. 2012
pr článek

Sdílet

V současnosti HyperMedia díky startu nového portálu HyperPojištění.cz expanduje také do oblasti online prodeje finančních produktů. Novinkou je i marketing na sociálních sítích.

Provozovatel řady úspěšných portálů, společnost HyperMedia, sází na rychle rostoucí segment online prodeje pojištění. V lednu tohoto roku spustila porovnávač a prodejní portál HyperPojištění­.cz, na němž si mohou návštěvníci sjednat povinné ručení a havarijní pojistku. Kromě tohoto nového projektu firma výrazně inovovala několik svých stávajících portálů a pokračuje také v expanzi na světové trhy. HyperMedia těmito kroky potvrzuje svou pozici klíčového hráče a inovátora na českém internetovém trhu.

Portály v novém designu a s novými funkcemi

Zájem o slevové servery na českém internetu neslábne. Toho si je dobře vědoma i společnost HyperMedia, která nyní provozuje celkem čtyři slevové servery, počítáme-li do nich i netradiční slevový web HyperKupóny.cz, a jeden agregátor slev z celého českého internetu. Stávající rodinu těchto portálů loni na podzim doplnil web KupDnes.cz zakoupený od firmy Internet Info. Ten se nyní dočkal nepatrné změny vzhledu a hlavně přidání nových funkcí. Díky modernizaci nyní funguje jako exkluzivní slevový server zaměřený hlavně na nabídku zvýhodněných služeb.

Radikální proměnou prošel začátkem roku 2012 oborový portál KatalogAutomo­bilů.cz, který firma provozuje již od roku 2005. Ten v sobě nyní spojuje výhody inzertního webu specializovaného na prodej automobilů, katalogu značek a modelů aut a motoristického magazínu. Změny v designu a funkcích katalogu vychází vstříc jak samotným prodejcům automobilů, tak i návštěvníkům webu. Ti zde totiž najdou přehledně seřazený obsah s pohodlným vyhledáváním inzerátů a položek v katalogu. Výběr vozu je tak maximálně usnadněn, uvádí Petr Beneš, výkonný ředitel společnosti HyperMedia a dodává, že KatalogAutomo­bilů.cz nabízí inzerentům kvalitní a přesně definovanou cílovou skupinu potenciálních zákazníků. Redesignem prošla také slovenská a polská verze portálu. 

Porovnání a prodej pojištění online

Produktové portfolio společnosti nedávno rozšířil specializovaný web pro porovnávání a prodej pojistných produktů HyperPojištění­.cz. Společnost HyperMedia tímto krokem reaguje na rozvoj on-line pojistného trhu. Čeští zákazníci se totiž rychle učí vybírat si a nakupovat pojištění po internetu a samy pojišťovny internetovým prodejcům poskytují výhodné obchodní nabídky. Tento systém dovoluje profitovat všem zúčastněným stranám. Zákazníci si mohou na internetu sjednat pojištění za výhodné ceny, prodejní portál získá svou marži a pojišťovna pak cenné klienty, kterým může nabídnout další služby.

HyperPojištění.cz nyní porovnává nabídky povinného ručení a havarijního pojištění, klienti mohou při správném výběru a sjednání nové pojistky ušetřit částku v řádech tisíců korun ročně. HyperMedia však hodlá nabídku portálu dále rozšiřovat. Online prodej pojištění chápeme jako obor s velkým potenciálem pro další rozvoj. Postupem času hodláme na webu HyperPojištění.cz nabízet i další pojistné produkty, jako je cestovní pojištění a pojištění majetku, sdělil Petr Beneš, výkonný ředitel společnosti HyperMedia

Marketing na sociálních sítích

HyperMedia provozuje na českém internetu přes třicet nejrůznějších katalogů a portálů, nepodceňuje však ani sociální sítě. Aktivní je hlavně na Facebooku, kde mohou fanoušci najít několik profilů věnovaných nejdůležitějším projektům. Nejúspěšnější je přitom profil portálu HyperInzerce.cz na kterém jsou zveřejňovány různé nezvyklé, výjimečné či jinak zábavné inzeráty. A fanoušci na zábavný obsah reagují pozitivně, profil má již přes 140 000 fanoušků. 

HyperMedia nyní začíná nabízet různé marketingové služby na sociálních sítích také svým klientům a pro tyto účely spustila web HyperFandové.cz. Zaměřuje se jak na tvorbu profilů a získávání fanoušků, tak i PPC reklamu na Facebooku. V rámci portfolia svých služeb dále nabízí vývoj aplikací i stále populárnějších jednoduchých e-shopů, které lze provozovat přímo na firemní facebookové stránce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).