Hlavní navigace

IAC19 není jen o přednáškách řečníků, ale také o debatách

12. ročník Internet Advertising Conference 2019 je našlapán aktuálními tématy a skvělými řečníky.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

SPIR 11. dubna pořádá nejvýznamnější konferenci o online marketingu. Pro účastníky budou nachystány tři sály pražského Cubex Centra, kde vystoupí na tři desítky odborníků na slovo vzatých.

Témat je celá řada, přesvědčte se sami v našem programu. Kromě přednášek řečníků se můžete těšit také na debaty. Připravena jsou tři velká témata: GDPR, placený obsah médií a videoobsah.

Téměř před rokem vešlo v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, jaké jsou jeho reálné dopady? Jak dozorové orgány vyhodnocují stížnosti na porušení pravidel GDPR, podcenily podniky přípravu nebo jsou stížnosti motivovány něčím jiným, než je prostý zájem o zachování soukromí? Jak tato rozhodnutí ovlivní digitální průmysl? A co přinese režim ePrivacy? Toto vše probereme v debatě GDPR rok poté.

Videobsah je tématem pro Juraje Felixe, výkonného ředitele Mall.tv, Igora Kalaše, ředitele obsahu Seznam.cz, a Jana Rozkošného, šéfa projektu DVTV. Na co se musí tvůrci videoobsahu zaměřit, aby obstáli před konkurencí? A jak je to s udržitelností? Je možné videobsah zaplatit pouze reklamou?

Na placený obsah narazil během pročítání (nejen) zpravodajských serverů snad každý z nás. O tom, jak vypadá budoucnost tohoto přístupu k informacím v České republice, budou hovořit Petr Bednář z Vltava-Labe-Media, který buduje nově vznikající digitální divizi tohoto vydavatelství, a Ján Simkanič, ředitel Deníku N, jehož internetová forma je plně zpoplatněna.

 

Médiím a placenému obsahu i v digitálním formátu se budou věnovat i další řečníci. Vysvětlí důvody pro zavedení poplatků za obsah, praktické dopady na redakci, i to jak motivovat čtenáře k tomu, aby byli ochotni za informace platit i na internetu. Jak k této problematice přistupují v zahraničí objasní například Zoltán Varga z Central Media Group Hungary. Promluví o současnosti a budoucnosti médií střední a východní Evropy. Roman Imielski z Gazeta Wyborcza se zamyslí nad mezinárodní spoluprací a partnerstvím.

Marketér Adam Ondráček promluví o často diskutovaném tématu fake news. Účastníkům konference ukáže, jak se dezinformační zprávy šíří skrze českou internetovou populaci.

Programatiku a všemu kolem něj se bude věnovat hned několik řečníků. Co to programatik všechno nabízí a jaká očekávání do něj vkládají zadavatelé reklamy ozřejmí Roman Stolejda z Impression Media. Nad schopnostmi a sílou programatiku se zamyslí Jiří Vítek z AdArrows. Je v dohledné době možné, že programatik porazí lineární TV? A to z programatiku, natož celé konference, není rozhodně vše.

Projděte si komplet celý program, sestavte si svůj vlastní harmonogram dne a těšte se na akci, která bude nabitá skvělými řečníky, novými informacemi a účastníky, kteří na sobě pracují a chtějí mít přehled o trendech ze světa online marketingu.

Těšíme se na vás ve čtvrtek 11. dubna v Cubex Centru na Pankráci. Začínáme již v 9 hodin. Tak vyplňte svou registraci ještě dnes.

Generálním partnerem konference je OneTrust. Hlavním partnerem je Clever Monitor, O2 Czech Republic a.s. a Provident. Partnery konference jsou Adform, LCG New Media, Red Media a Teads.tv. a Project Agora. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.