Hlavní navigace

Inovace a technologie ve vašich službách díky řešením přizpůsobeným klientovi

 Autor: lupa
Klienti stále častěji požadují realizaci komplexnějších IT projektů a mají vyšší zájem o automatizaci procesů, jež jim umožňuje věnovat více času důležitým činnostem souvisejícím s jejich podnikáním a zachováním konkurenceschopnosti.
24. 5. 2021

Sdílet

V uplynulých letech jsme byli svědky vyšší míry digitalizace ve všech oblastech a tento trend v důsledku globální pandemie ještě posiluje. Podle celosvětového průzkumu, který mezi vrcholovými manažery uskutečnila společnost McKinsey: „Podniky o tři až čtyři roky urychlily digitalizaci kontaktů se svými zákazníky, činnosti v rámci dodavatelsko-odběratelského řetězce i svůj interní provoz. Podíl digitálních nebo digitálně podporovaných produktů v jejich portfoliích dokonce poskočil o celých sedm let.“

Společnost Neeco klientům pomáhá, aby z digitálních technologií vytěžili maximální užitek, podpořili transformaci svého podnikání a dopřáli tak svým zákazníkům jedinečnou zkušenost, která pro ně bude významným přínosem. Neeco se jakožto globální poskytovatel služeb v oblasti ICT zavázalo, že bude uplatňovat při spolupráci se svými klienty pouze ty nejvyšší standardy. Trvale agilní přístup k poskytování služeb vychází z potřeb zákazníka, kterému tím Neeco pomáhá optimalizovat obchodní procesy a činnosti, zpříjemnit zákaznickou zkušenost pro koncové zákazníky, využít v digitálním světě výhodu prověřených postupů a lépe porozumět situaci na základě dat.

 Neeco rozvíjí vlastní digitální transformaci s využitím ERP řešení Protrack, které prostřednictvím online aplikace pomáhá s monitoringem obchodních činností, správou aktiv i sledováním všech služeb v reálném čase. Klienti také stále častěji poptávají ucelené řešení potřeb svého podniku, jehož koordinaci by zajišťoval jeden dodavatel. Neeco vždy upřednostňuje jedinečné potřeby klienta, aby mu mohlo pomoci a nabídnout maximální zjednodušení každodenních činností.

Neeco pro svého významného amerického klienta vyvinulo unikátní portál pro zadávání objednávek, který má společnosti nabízející zpracování komplexních a datově objemných souborů pro nově vyvíjené technologie a byznys aplikace pomoci s efektivnějším vyřizováním objednávek. Společnost má přes klientský portál přímý přístup k ucelené škále dostupných produktů  a může své objednávky zadávat online. Klientova zpětná vazba byla pozitivní: „…i přes rostoucí složitost projektů, bylo skvělé sledovat, jak rychle pro nás společnost Neeco dokázala vybudovat tento portál na míru. Není pochyb  o tom, že nám pomohla zefektivnit proces objednávání, a ceníme si i její průběžné podpory při dalších úpravách portálu.“ 

Portál je k dispozici v režimu 24/7 a všechny informace jsou v reálném čase synchronizovány se skladovým systémem společnosti a s ceníkem. „Jsme rádi, že jsme mohli nabídnout řešení, které klientovi pomohlo zjednodušit postup objednávání, a zároveň nabízí maximální flexibilitu, je-li na portále nutné provést nějaké změny,“ uvedl Roman Anisimov, Senior Solutions Architekt ve společnosti Neeco. „Ať už je třeba vyměnit část hardwaru nebo zajistit instalaci několika prvků na novém místě, vše je možné objednat a sledovat v jedné centrálně umístěné aplikaci.“

Díky přístupu k inovacím, při kterém jsou ústředním bodem potřeby zákazníka, se společnosti Neeco daří rychle a bezpečně plánovat a realizovat služby v podobě jednoho kontaktního bodu napomáhajícího zákazníkovi na cestě k digitalizaci. To vše je možné díky rozsáhlému portfoliu partnerů ve více než 160 zemích, kteří společnosti Neeco pomáhají navrhovat a realizovat vhodné digitalizované provozní modely, a vybírat ty pravé technologie, jež pak umožňují transformovat provádění činností v rámci celého klientova podniku. Společnost Neeco tak svým klientům uvolňuje ruce, aby se mohli naplno věnovat hlavnímu oboru své činnosti.

Pro Neeco jsou zákazníci na prvním místě, i nadále pro ně bude vytvářet řešení na míru, díky kterým mohou při svém podnikání těžit z výhod digitálních technologií a tím přispívat k revoluční přeměně jejich celkového obchodního modelu a nastavení správné architektury, což Neeco chápe jako klíč k dosažení flexibility a agility a tím i konkurenční výhodný v dnešním digitálním světě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).