Hlavní navigace

Internet Advertising Conference 2019 nabízí víc než jen přednášky

Jaro přímo vybízí k získání nových znalostí a kontaktů. 11. dubna máte ideální příležitost obou cílů dosáhnout

Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Sdružení pro internetový rozvoj pořádá již 12. ročník nejvýznamnější konference o online marketingu v České republice. Účastníkům konference se otevřou hned tři sály Cubex Centra v Praze, své příspěvky si připraví více jak třicet řečníků. Mluvit se bude o trendy tématech, která hýbou online světem. Na následujících řádcích vám přinášíme malou ochutnávku. Kompletní program, medailonky řečníků a další důležité informace najdete na webu konference.

Jak mohou publisheři, provideři technologií i mediální agentury zvýšit kvalitu online reklamy, aby byla důstojným konkurentem televizní reklamy? Podle Lukáše Kružberského z Red Media je pro začátek nejdůležitější pojmenovat problémy pravými jmény. Právě na nedostatky online reklamy se ve svém příspěvku zaměří.

Online reklamě se bude věnovat také Alex Karageprgos ze společnosti Project Agora. Jaké místo vlastně zaujímá nativní reklama v digitálním ekosystému? Jaký je její očekávaný vývoj a co mohou vydavatelé získat díky vyhledávání obsahu? Představí také konkrétní zkušenosti a osvědčené postupy, které jsou pro inzerenty výhodné.

Rady, které ihned můžete vyzkoušet ve vlastní práci, přinese Vojtěch Lambert z LCG New Media. Na konkrétních případech bude demonstrovat rozdíly mezi Instastories a Facebook Stories. Získáte tak dokonalé povědomí o tom, v jakých případech je vhodné tyto dva nástroje kombinovat a kdy je lepší se tomuto spojení vyvarovat.

Jedna ze tří velkých debat se bude zabývat velmi aktuálním tématem, a to placeným obsahem médií. Petr Bednář z VLTAVA LABE MEDIA, Maritn Malý z Economie a Ján Simkanič z Deníku N budou diskutovat o očekávaném vývoji placeného obsahu, důvodech, které vedou k zpoplatňování článků, trendech v zahraničí  a dalších skutečnostech ze světa placeného přístupu k informacím. Další debaty budou o GDPR a dopadech jeho téměř roční platnosti a o budoucnosti videoprojektů.

Média a fake news jsou spolu bohužel neodmyslitelně spjaty. O tom, jak a pomocí jakého nástroje se šíří skrze českou internetovou populaci, promluví marketér Adam Ondráček.

A to je jen ochutnávka z bohatého programu. Naši řečníci budou mluvit také o programatiku, budoucnosti médií ve střední a východní Evropě, umělé inteligenci a rozšířené realitě v online reklamně, nativní reklamě, o krocích, které zvyšují efektivitu e-mailingu a o dalších aktuálních tématech.

Internet Advertising Conference není samozřejmě jen o přednáškách, ale také o jedinečné atmosféře akce. Prožijte den ve zbrusu novém Cubex Centru – v designově zajímavém prostoru, který je inspirován kubismem.  Využijte šanci navázat nové kontakty nebo utužit ty stávající. 11. dubna se v samotném srdci Prahy sejdou nadšení odborníci, kteří mají co říct. Tak si nenechte tuto příležitost ujít.

Připraven je také doprovodný program. Můžeme prozradit, že budete mít možnost vyzkoušet si instagramovou tiskárnu od Instagrafu. Odreagovat se budete moci také díky virtuální realitě, připraveno pro vás bude kreslení ve 3D prostoru Tilt brush a rytmická videohra Beat saber, kde si vyzkoušíte, jak vám to jde se světelnými meči. Dále si můžete zasoutěžit o hodnotné ceny od společnosti Clever Monitor. Program bude zkrátka bohatý jak v sálech, tak mimo ně. Projděte si celý web konference, vyplňte online registraci a těšte se na Internet Advertising Conference 2019, kde se rozhodně nebudete nudit.

Generálním partnerem konference je OneTrust. Hlavním partnerem je Clever Monitor, O2 Czech Republic a.s. a Provident. Partnery konference jsou Adform, LCG New Media, Red Media, Project Agora a Teads.tv. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktovým partnerem je Alza.cz, EasyEvent a Instagraf. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.