Hlavní navigace

Internet Advertising Conference bude plná marketingové inspirace

Jak si poradit s klesajícím dosahem na Facebooku, efektivní online reklamou či online kampaněmi pro mileniály?

Doba čtení: 2 minuty

Jaké novinky a trendy aktuálně frčí v oblasti internetové reklamy? A jak jich využívají úspěšné firmy? Informovat, inspirovat a přiučit se od profesionálů na marketingové slovo vzatých můžete ve čtvrtek 5. dubna na již 11. ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj.

Pro účastníky konference jsou nachystány 3 programové bloky. Jeden z nich je zaměřen na konkrétní marketingové případové studie.

Kdo konkrétně v sále marketingu vystoupí?

Tomáš Žlůva z ČSOB a Josef Prorok z Red Media ukážou na úspěšné online kampani cílené na mileniály, proč se vyplatilo vsadit na pokročilou datovou strategii společně s kreativním konceptem s různými remarketingovými scénáři.

Vojtěch Lambert z LCG New Media na několika příkladech ukáže, jak v době neustálého snižování organického dosahu na sociálních sítích lze dosáhnout virality na Facebooku. V jeho případových studií představí několik možností, jak se dostat na statisícové růsty a zásahy.

Stránky mizely z newsfeedu, dosah a engagement padaly strmě dolů. Jaké ponaučení si vzala slovenská média z loňského testování Průzkumníka na Facebooku? A jak se díky tomu připravit na další plánované změny? To prozradí Filip Struhárik, editor a Social Media Manager Denník N.

Uživatel a jeho zážitek je středobodem všeho. Snaha vyjít mu vstříc s sebou ale nese celou řadu paradoxů. Jak zachovat nezávislost obsahu a odolat nátlaku ve jménu vyššího dobra? Nad tím se v přednášce zamyslí Hubert Gall, Head of AdOperations v Czech News Center.

Žijeme si každý ve své sociální bublině? Jak facebookový feed ovlivňuje náš pohled na informace? To na reálných příkladech ukáže Josef Šlerka, šéf Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

A to není vše. Na konferenci nebudou chybět ani témata vztahující se k GDPR. Přijďte zjistit, jestli jste dobře připraveni, a zda se ještě nebude něco měnit.

Více informací o programu najdete na webu Internet Advertising Conference 2018.

Při registraci do 28. března získáte vstupenky za výhodnější ceny.

Internet Advertising Conference 2018 se koná 5.dubna 2018 v 9:00, v Clarion Congress Hotelu Prague, Freyova 33, Praha 9 – Vysočany.

Partnery konference jsou Adform, HyperMedia, LCG New Media, Nielsen Admosphere a Red Media. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.