4 programové bloky, více jak 600 účastníků a přes 45 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur – taková bude letošní Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Mluvit se bude o novinkách a aktuálních trendech, datech i RTB, chybět nebudou ani marketingové případové studie a nahlédne se i do světa státní správy.
Mezi přednášejícími se na konferenci i letos objeví zajímavá jména. Luděk Motyčka zodpovědný za marketing Googlu na českém trhu společně s Andreou Hurychovou z We Are Mobile nabídnou komplexní pohled na influencer marketing jako součást mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Chybět nebude ani reálný příklad, a to konkrétně na kampani značky Google Play.
V dnešní době jsme obklopeni obrazovkami. Většina lidí vlastní mobil, tablet, počítač a televizi. Lidé běžně během sledování televize ještě čtou zprávy na telefonu. Co to znamená pro svět reklamy? Jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech? Na to odpoví během své přednášky František Bauma z R2B2.
Televize a její obchodní modely jsou nejdiskutovanější mediální položkou v rámci digitální a internetové revoluce podle Milana Fridricha z České televize. Online média, sociální sítě, nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně roste také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci? Nejen o tom bude řeč během jeho vystoupení.
Sociální média mění marketing. Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci. Boj o pozornost zákazníků vedou sociální média a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Nejen těmto otázkám se bude ve své prezentaci věnovat Petr Andrýsek ze Socialsharks. Navíc ukáže i jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvoří obsah.
Na konferenci uvítáme i několik zahraničních řečníků. Například Constantine Kamaras z IAB Europe, který se zaměří se na digitální trendy i strategické oblasti, které stojí za to aktuálně sledovat. O tom jak, duopol Googlu a Facebooku ohrožuje vydavatele, agentury, inzerenty i zákazníky, bude mluvit Magnus Hultman ze Strossle.
Podrobné informace o programu, přednášejících a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.
Generálním partnerem konference je O2 Media. Partnery jsou Adform ApS a HyperMedia. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.