Affiliate program Invia.cz je v oblasti tuzemského cestovního ruchu nejrozšířenějším marketingovým nástrojem tohoto druhu. V síti cestovní agentury je v současné době registrováno 1700 aktivních partnerů. Invia.cz za celou dobu fungování programu od roku 2006 vyplatila odměny v hodnotě 16,7 milionu Kč.
Statistiky největšího online prodejce zájezdů na českém trhu za období leden až červenec 2012 ukázaly, že Invia.cz v rámci affiliate programu vyplatila partnerům o 16 % vyšší objem provizí než v loňském roce. Do programu se mohou zapojit provozovatelé webů, kteří na svých stránkách umístí reklamu. Provizi pak získají partneři, kteří přivedou na stránky Invia.cz nové návštěvníky a ti si následně zakoupí zájezd, letenku či dárkový certifikát.
Letos registrujeme zvýšení objemu provizí v rámci našeho affiliate programu, což nás samozřejmě těší. Znamená to, že je o naše služby zájem. Největší nárůst jsme zaznamenali v červenci, kdy jsme partnerům na provizích vyplatili o 22 % více než loni,
sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz, která je jedničkou českého trhu v oblasti prodeje zájezdů přes internet. Jako největší cestovní agentura na trhu disponujeme širokou nabídkou zájezdů, máme kvalitní call centrum s profesionálními prodejci. Z toho všeho mají prospěch i naši partneři,
doplnil Tůma s tím, že affiliate program cestovní agentury Invia.cz funguje kromě České republiky také na slovenském a maďarském internetu.
Provozovatelé webových stránek si sami vybírají formu reklamních nabídek, které se na jejich stránkách objeví. Nejpoužívanější reklamní formáty jsou takzvané XML feedy s denně aktualizovanou nabídkou last minute zájezdů, dále textové odkazy, vyhledávací formuláře a dynamické bannery. V rámci affiliate programu mohou partneři nabízet nejen zájezdy, ale také letenky, ubytování a další služby z portfolia agentury Invia.cz.
Samozřejmě klademe důraz na to, aby se propagace produktů Invia.cz objevovala jen na seriózních webech. Affiliate program má v tomto směru jasná pravidla. Například je obecně zakázáno používat všechna automaticky otevírána okna a podobné prvky,
uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. Kliknutí na reklamy Invia.cz musí být výsledkem opravdového zájmu návštěvníka webu. Náš partner nesmí návštěvníka ke kliknutí na reklamy na svých stránkách vyzývat nepřirozenou cestou,
zdůraznil Tůma.
- nejrozšířenější affiliate program cestovního ruchu v České republice
- provize až 3 % z ceny zájezdu
- platba za klik 0.80 a 1,20 Kč
- individuální podmínky pro úspěšné partnery
- provize až 20 000 Kč za přivedeného affiliate partnera
- provize 200 Kč za prodanou letenku
- provize 2 % z ceny prodaného dárkového certifikátu
- platnost cookies 30 dní