Jak co nejlépe využít technologie AI v digitálním marketingu?

Autor: Internet Info
Nejen to bude tématem tradiční konference WebTop100. Zaměří se také na influencerský trh, komunikaci postavenou na datech, budování brandu na sociálních sítích nebo SEO strategii.
9. 10. 2023
pr článek

Sdílet

Na 22. ročníku konference o digitálním marketingu WebTop100 se opět sejdou přední osobnosti digitálního marketingu, které pro vás připravují přednášky o nejaktuálnějších trendech jednotlivých online disciplín a chystají se vám předat inspiraci plynoucí z posledních případových studií. 

Zaměříme na témata, která v posledních měsících hýbou digitálním byznysem ze všeho nejvíce, totiž jak si v online reklamě poradit s úbytkem dat nebo jak využít umělou inteligenci v marketingové praxi.

Sejdeme se 14. listopadu v pražském Hotelu Comfort. Nezmeškejte příležitost být u toho.

Výběr z přednášek:

AI rok po nástupu Chatu GPT

Do jaké míry dokáže AI a její nástroje reálně pomoci profesionálům v digitálním marketingu? Na co se v rámci dalšího rozvoje připravit a co všechno se začne brzy (pravděpodobně) regulovat? Odpovědi nastíní ve své přednášce odborník na umělou inteligenci Jan Romportl.

Komunikace postavená na datech a datové žurnalistice

Tomáš Jindříšek z Dark Side si v rámci své přednášky posvítí na nové komunikační trendy. Ukáže je nejen na projektu Index prosperity a finančního zdraví jako perfektním zástupci prospěšného projektu bez apriorní reklamy.

Jak uchopit AI v copywritingu?

Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, jak by měla vypadat nová profese Prompt Specialisty a proč by takový člověk měl být především skvělý copywriter. Uslyšíte stručný přehled úkolů, na které se umělá inteligence už rozhodně používat vyplatí a na které zatím nikoliv.

Proč CMS selhávají v SEO kampaních pro firmy

Zpracovat SEO analýzu, to je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukáže odborník na SEO Pavel Ungr.

Jak si udržet autenticitu při spolupráci s influencery

Andrea Hurychová z WeDigital se zaměří především na videoformáty, v rámci nichž hraje prim spolupráce s influencery. Jakým způsobem o takových reklamních kampaních přemýšlet, abychom dostali do popředí naši značku a zároveň dokázali udržet její dlouhodobě budovanou autenticitu?

Zbytečné hříchy agentur

Spolupráci mezi zadavatelem reklamy a agenturou může zkazit plno věcí. Marketingový konzultant Ondřej Sláma má zkušenost z obou táborů, pracoval pro několik agentur, působil jako Google Partners certifikovaný trenér, vedl marketing v Prusa Research a působil také v Alze. A představí vybrané neblahé zkušenosti na obou stranách odžité v praxi.


Autor: Internet Info

A to není všechno. Program konference WebTop 100 najdete na stránkách akce spolu s profily řečníků a registračním formulářem.

Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalším partnerem Dobrý web a produktovým partnerem se stal EasyEvent. Odborným garantem je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).