Na 22. ročníku konference o digitálním marketingu WebTop100 se opět sejdou přední osobnosti digitálního marketingu, které pro vás připravují přednášky o nejaktuálnějších trendech jednotlivých online disciplín a chystají se vám předat inspiraci plynoucí z posledních případových studií.
Zaměříme na témata, která v posledních měsících hýbou digitálním byznysem ze všeho nejvíce, totiž jak si v online reklamě poradit s úbytkem dat nebo jak využít umělou inteligenci v marketingové praxi.
Sejdeme se 14. listopadu v pražském Hotelu Comfort. Nezmeškejte příležitost být u toho.
Výběr z přednášek:
AI rok po nástupu Chatu GPT
Do jaké míry dokáže AI a její nástroje reálně pomoci profesionálům v digitálním marketingu? Na co se v rámci dalšího rozvoje připravit a co všechno se začne brzy (pravděpodobně) regulovat? Odpovědi nastíní ve své přednášce odborník na umělou inteligenci Jan Romportl.
Komunikace postavená na datech a datové žurnalistice
Tomáš Jindříšek z Dark Side si v rámci své přednášky posvítí na nové komunikační trendy. Ukáže je nejen na projektu Index prosperity a finančního zdraví jako perfektním zástupci prospěšného projektu bez apriorní reklamy.
Jak uchopit AI v copywritingu?
Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, jak by měla vypadat nová profese Prompt Specialisty a proč by takový člověk měl být především skvělý copywriter. Uslyšíte stručný přehled úkolů, na které se umělá inteligence už rozhodně používat vyplatí a na které zatím nikoliv.
Proč CMS selhávají v SEO kampaních pro firmy
Zpracovat SEO analýzu, to je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukáže odborník na SEO Pavel Ungr.
Jak si udržet autenticitu při spolupráci s influencery
Andrea Hurychová z WeDigital se zaměří především na videoformáty, v rámci nichž hraje prim spolupráce s influencery. Jakým způsobem o takových reklamních kampaních přemýšlet, abychom dostali do popředí naši značku a zároveň dokázali udržet její dlouhodobě budovanou autenticitu?
Zbytečné hříchy agentur
Spolupráci mezi zadavatelem reklamy a agenturou může zkazit plno věcí. Marketingový konzultant Ondřej Sláma má zkušenost z obou táborů, pracoval pro několik agentur, působil jako Google Partners certifikovaný trenér, vedl marketing v Prusa Research a působil také v Alze. A představí vybrané neblahé zkušenosti na obou stranách odžité v praxi.

A to není všechno. Program konference WebTop 100 najdete na stránkách akce spolu s profily řečníků a registračním formulářem.
Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalším partnerem Dobrý web a produktovým partnerem se stal EasyEvent. Odborným garantem je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.