Hlavní navigace

Jak držet krok se změnami Facebooku a neztratit přehled?

Facebook je jako živý organismus, neustále se mění a vyvíjí. Co platilo včera, dnes už může být úplně jinak.

Doba čtení: 2 minuty

Facebook je teď marketingově pubescent v nejhorším věku. Jak s ním udržet krok a nezbláznit se? Na to se zaměří program v jednom z bloků Internet Advertising Conference, kterou pořádá 5. dubna Sdružení pro internetový rozvoj.

Trend je jasný a pro marketéry nijak zvlášť příznivý: Organický dosah příspěvků klesá a algoritmy se nám proměňují pod rukama. Co s tím? Přijďte na konferenci načerpat inspiraci a poučit se z praktických zkušeností špiček v oboru.

Na co se můžete na Internet Advertising Conference 2018 těšit?

Na Slovensku loni Facebook rebeloval ještě víc, než obvykle. Testval tu totiž Průzkumníka. Stránky mizely z newsfeedu, dosah a engagement padaly strmě dolů. Jak se poučila slovenská média a jak se díky jejich zkušenostem můžete připravit na další plánované změny? To vám prozradí Filip Struhárik, editor a Social Media Manager Denník N.

Uživatelská zkušenost je mantrou dnešních marketérů. Snaha vyjít uživatelům vstříc s sebou ale nese řadu nejen etických paradoxů. Jak zachovat nezávislost obsahu a odolat nátlaku ve jménu vyššího dobra? O tom bude mluvit Hubert Gall, Head of AdOperations v Czech News Center.

Facebookový guru, Josef Šlerka Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, s vámi vystoupí ze sociální bubliny a ukáže vám na reálných případech, jak osobní feed ovlivňuje naše vnímání informací.

Virální příspěvek. Sen každého marketéra. Jak zvýšit šanci na viralitu a znásobit dosah svých postů? To na praktických příkladech vysvětlí Vojtěch Lambert, Executive director z LCG New Media.

Jakub Křenek, Social Media & Digital Consultant v ADison, bude mluvit o možnostech a omezeních facebookové a instagramové reklamy. V čem se tyto dvě platformy liší a jak s nimi nejlépe pracovat? Podívejte se na to v reálných číslech a tvrdých datech.

Chcete uspět v onlinu? Následujte svého zákazníka po celou jeho zákaznickou cestu. Luboš Plotěný, ředitel Sherpas, s vámi projde výsledky rozsáhlého výzkumu chování Čechů v digitálu v oblasti bydlení a podívá se na to, jak klíčové momenty zákaznické cesty (ne)zvládají přední české značky jako Vekra, Sconto, IVT, Ptáček, Siko a další.

Tato a další témata čekají návštěvníky konference už za necelý měsíc. Do 28. března pořídíte vstupenky za zvýhodněnou cenu. Stačí se jen zaregistrovat.

Hlavním partnerem konference je Oracle Czech. Partnery jsou Adform, HyperMedia, LCG New Media, Nielsen Admosphere, R2B2 a Red Media. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.