Hlavní navigace

Jak na svůj vlastní podcast a jak pro něj získat posluchače?

Komerční sdělení
Na to odpoví Dan Tržil během klubového odpoledne WebTop100 na téma Podcasty v roce 2020.
8. 1. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Rozmach audio podcastů byl jedním z nejvýraznějších marketingových trendů loňského roku v ČR. Rok 2020 přinese další příležitosti těm, kteří budou připraveni využít mluveného slova ke komunikaci své značky.

Proto 12. února nezmeškejte první klubové odpoledne WebTop100 v roce 2020. Vašim průvodcem se stane jeden z nejúspěšnějších tvůrců podcastů Dan Tržil, který firmám pomáhá využít audio obsah pro budování komunity, networking a získání nových zákazníků. Bude řeč o tom, v čem jsou podcasty unikátní, jaké jsou jejich trendy i jaké jsou jejich možnosti využití ve firemním kontextu a jak mohou pomoct v rozvoji vašeho podnikání.

Během workshopu se dozvíte:

  • Jak pomocí podcastů získat nové leady, klienty nebo zaměstnance
  • Jak vybudovat neotřelý interní komunikační kanál
  • Jak si získat důvěru publika a budovat základnu posluchačů
  • Jak využít boomu podcastu dříve než ostatní
  • Jaké existují formáty audio obsahu
  • Jak využívají podcasty společnosti ve střední Evropě i USA

Máme pro vás připravený i prostor na diskuzi, kde se můžete přednášejícího zeptat na cokoliv, co vás zajímá. V tomto čase máte možnost diskutovat nejen s Danem, ale i s ostatními účastníky. Myšlenky a poznatky tak pěkně utřídíte.

Dan Tržil se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR již dlouhodobě. Produkuje úspěšné podcasty Proti Proudu a Na vlně podnikání, je autorem CzechCrunch Podcastu, webu ceskepodcasty.cz a nově také garantem soutěže WebTop100. Zároveň vyrábí podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Keboola a konzultačně se podílí na mnoha dalších podcastech v ČR a USA.

Pokud vás zkrátka zajímá, jak to s podcasty v ČR doopravdy je, co stojí za jejich oblíbeností nebo jaké jsou nastupující trendy, 12. února v Praze máte ideální příležitost vše zjistit. Kompletní program si můžete prohlédnout na internetových stránkách Klubu WebTop100. Organizátorem akce je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.