Hlavní navigace

Jak oslovit mladou generaci? To prozradí konference New Media Inspiration

Vyznáte se ve světě sociálních médií? Víte přesně, jak efektivně oslovit mladou generaci? Nebo nestíháte vstřebávat všechny ty nové trendy a potřebovali byste se zorientovat?
1. 2. 2016

Sdílet

Ideální příležitost máte v sobotu 13. února, kdy se můžete setkat se zástupci tří generací (X, Y, Z) a načerpat inspiraci a nové informace. Připravili jsmepro váspřípadovkynapříklad od společností O2, Coca-Coly, Českomoravské stavební spořitelny a chybět nebudou ani čísla ze světa sociálních médií od Socialbakers. Program bude rozdělený do tří paralelních sálů a moderovat jej budou jako již tradičně internetoví odborníci Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka. Pátý ročník konference New Media Inspiration se koná v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Kdo na konferenci například vystoupí?

Inspirovat se můžete ze tří případovek komunikačních kampaní O2 zaměřených na mladé. Řeč bude o vánočním videoklipu Johnyho Machette a Teri Blitzen, který vidělo na YouTube přes 2 miliony lidí, CSR kampani s YouTubery O2 SmartUP a Instagramové kampani #Velkočesko

Lenka Krsová ze Socialbakers má připravenou prezentaci plnou čísel, dat a grafů z české scény YouTuberů. Odhalí, jak je to s počty zhlédnutí videí, a co je opravdu „normální“ počet zhlédnutí. Váháte, zda se vám vyplatí Instagram a kolik lajků je dost? Tak i na to dostanete odpověď.

Oslovit mladé lidi a zaujmout je s produkty z finančního sektoru je poměrně obtížný úkol. Tomáš Peterka ukáže ve své případovce, jak se jim to povedlo v ČMSS.

Hlavně značky v zahraničí se předhání v komunikaci prostřednictvím pěkných fotek na Instagramu. Snaží se získat pro sebe ty nejlepší influencery. Přijďte si poslechnout, jak lze propojit propagaci značky s top českými influencery na Instagramu. Hynek Hampl sice není celebrita, ale na Instagramu má více jak 50 tisíc followerů. Jak toho dosáhl a jaké je spolupracovat se značkami jako jsou Mazda, Infiniti či Huawei prozradí během své přednášky.

Dívá se vůbec generace Z ještě na televizi? Zmizí tisk spolu s generací X? Tak nejenom na tyto otázky se pokusí odpovědět Michal Charvát z MindShare ve své přednášce na téma Mediální degenerace XYZ - od Saši Hemaly k Tery Blitzen.

O zkušenosti se zavedením B2B e-shopu pro generaci zákazníků, kteří byli zvyklí dělat objednávky po telefonu, se podělí Jan Ráž z Coca-Cola HBC

Zaregistrujte se do čtvrtka 4. února na webu konference New Media Inspiration a získejte tak výhodnější vstupné.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Produktoví partneři konference jsou BOHEMIA SEKT, Doubleshot, Liftago, Shutterstock, staffino a ZOOT. Konferenci podporují AIESEC, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou iList.cz, Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).