Ideální příležitost máte v sobotu 13. února, kdy se můžete setkat se zástupci tří generací (X, Y, Z) a načerpat inspiraci a nové informace. Připravili jsmepro váspřípadovkynapříklad od společností O2, Coca-Coly, Českomoravské stavební spořitelny a chybět nebudou ani čísla ze světa sociálních médií od Socialbakers. Program bude rozdělený do tří paralelních sálů a moderovat jej budou jako již tradičně internetoví odborníci Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka. Pátý ročník konference New Media Inspiration se koná v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Kdo na konferenci například vystoupí?
Inspirovat se můžete ze tří případovek komunikačních kampaní O2 zaměřených na mladé. Řeč bude o vánočním videoklipu Johnyho Machette a Teri Blitzen, který vidělo na YouTube přes 2 miliony lidí, CSR kampani s YouTubery O2 SmartUP a Instagramové kampani #Velkočesko
Lenka Krsová ze Socialbakers má připravenou prezentaci plnou čísel, dat a grafů z české scény YouTuberů. Odhalí, jak je to s počty zhlédnutí videí, a co je opravdu „normální“ počet zhlédnutí. Váháte, zda se vám vyplatí Instagram a kolik lajků je dost? Tak i na to dostanete odpověď.
Oslovit mladé lidi a zaujmout je s produkty z finančního sektoru je poměrně obtížný úkol. Tomáš Peterka ukáže ve své případovce, jak se jim to povedlo v ČMSS.
Hlavně značky v zahraničí se předhání v komunikaci prostřednictvím pěkných fotek na Instagramu. Snaží se získat pro sebe ty nejlepší influencery. Přijďte si poslechnout, jak lze propojit propagaci značky s top českými influencery na Instagramu. Hynek Hampl sice není celebrita, ale na Instagramu má více jak 50 tisíc followerů. Jak toho dosáhl a jaké je spolupracovat se značkami jako jsou Mazda, Infiniti či Huawei prozradí během své přednášky.
Dívá se vůbec generace Z ještě na televizi? Zmizí tisk spolu s generací X? Tak nejenom na tyto otázky se pokusí odpovědět Michal Charvát z MindShare ve své přednášce na téma Mediální degenerace XYZ - od Saši Hemaly k Tery Blitzen.
O zkušenosti se zavedením B2B e-shopu pro generaci zákazníků, kteří byli zvyklí dělat objednávky po telefonu, se podělí Jan Ráž z Coca-Cola HBC.
Zaregistrujte se do čtvrtka 4. února na webu konference New Media Inspiration a získejte tak výhodnější vstupné.
Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.
Produktoví partneři konference jsou BOHEMIA SEKT, Doubleshot, Liftago, Shutterstock, staffino a ZOOT. Konferenci podporují AIESEC, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou iList.cz, Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.