Hlavní navigace

Jak ovlivní GDPR práci s daty? Dozvíte se na konferenci MarComDATA

Data. Jsou všude kolem nás. Jak s nimi správně naložit? Co přinese reforma ochrany osobních údajů?

Doba čtení: 2 minuty

Každá firma disponuje obrovskými objemy dat. Přesto je ale málokterá společnost umí správně využít a získat z nich maximum. Je potřeba se naučit získávat, číst a využívat všechny dostupné informace. Navíc je nezbytné připravit se na regulaci při práci s daty. Už příští rok v květnu totiž vejde v platnost nové nařízení o ochraně osobních údajů GDPR. Co to znamená pro vaši firmu i byznys? Nejen o tom budeme mluvit na konferenci MarComDATA, která se koná ve čtvrtek 15. června od 9 hodin na Praze 4.

Co všechno se na konferenci dozvíte?

Viktor Dušek z KMPG Legal vám řekne, co přinese blížící se reforma ochrany osobních údajů, na co nesmíte zapomenout i jaké sankce vám hrozí a jak jim můžete předejít.

Následně vás Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka Sdružení pro internetový rozvoj v České republice, provede praktickým minimem regulace GDPR a návrhem ePrivacy Regulation.

Kde data jsou a jak vypadají? Jaká je jejich hodnota? Marketingovým světem dat vás provede Pavel Pastor, zakladatel CerebroAd.com.

Guru programatického marketingu, Jiří Malý z PROGRAMMATIC, vám na analýze náhodného webu dokáže, že data se týkají i vás.

Jak sbírat data z webů, aplikací, nebo programmatic kampaní? DMP a Publisher probere Miroslav Kůta, Data Analyst v PROGRAMMATIC.

Ondřej Bartůněk a Adam Nykles z Adform na příkladech ukáží, jak správně pracovat s napojením DMP na ostatní platformy a vytěžit z toho maximum.

Sinan Günal z Labrys Consulting, poradí nové cesty k zákazníkům vedoucí přes Data management platformy.

Jak velkou příležitost vidí v datech jedna z největších bank v ČR? To prozradí David Vopelka z České spořitelny.

A co Seznam.cz? Jak zpracovává data a jaké z nich má výstupy? Tamní DMP Manager Jakub Novotný poví, jak to v Seznamu funguje.

O tom, že pryč je doba, kdy data sloužila jen k analytice, bude mluvit Miroslav Esser z Creative Dock. Dnes se na datech totiž stavějí celé společnosti.

Kompletní program konference najdete na webu MarComDATA.

Buďte připravení. Data-driven marketing je budoucnost, o tom není pochyb. Přijďte objevit jeho principy už nyní, a získejte náskok před konkurencí. Registrujte se ještě dnes.

Konference MarComDATA se koná ve čtvrtek 15. června v prostorách OKsystemu na Praze 4.

Partnery konference jsou Creative Dock, KPMG Legal, Oracle Czech, Red Media a Seznam.cz. Odborným garantem je PROGRAMMATIC. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.