Hlavní navigace

Jak podpořit úspěch zahraničního obchodu v digitálu? Nejen o tom je letošní konference WebTop100

Přijďte se inspirovat úspěšnými projekty, které prorazily v zahraničí, a poučit se z jejich chyb. Čeká vás opět to nejlepší z digitálního marketingu.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Letos se konference WebTop100 koná již po osmnácté. Na své si přijde každý, kdo to s digitálním marketingem myslí opravdu vážně. Řečníci se budou v ucelených blocích věnovat především problematice zahraniční expanze různých typů podniků za pomoci silné digitální komunikace, část programu v čele s velkou panelovou diskusí věnujeme i dnes tolik diskutovanému agilnímu řízení projektů i celých firem. Mluvit se bude o práci s daty, obsahovém marketingu, digitálním influencingu a rozhodně neopomeneme ani otázky práva v digitálu.

V programu konference se můžete jako každý rok těšit i na nejinspirativnější case-studie projektů přihlášených do soutěže WebTop100.

Malá ochutnávka témat:

Brašnářství Tlustý se rychle vypracovalo z nuly na uznávaný love – brand. Hodně mu pomohla atraktivní komunikace na sociálních sítích. Nyní stojí před velkou výzvou, a tou je úspěch na zahraničních trzích. Bude na to dosavadní social media strategie firmy stačit? Jaké jsou první lessons learned? Dozvíte se v přednášce Ivana Petrůva.

Petrův Ivan

Český módní vyhledávač GLAMI aktuálně působí na třinácti evropských trzích a plánuje další rozvoj i za hranice Evropy. Ján Kešelák vám představí pohled na best practices při rychlém rozvoji firmy, zároveň upozorní na chyby, ze kterých se poučili. Představí vám také in-house výzkumný projekt fashion-research.com.

Kešelák Ján

V obchodě na mezinárodní úrovni existují pasti, kterým je třeba se vyhnout. Know-how, jak dělat a nedělat mezinárodní SEO, vás provede Thea Windisch z eVisions Advertising.

Personalizace je už nyní naprostý buzzword v oblasti digitálního marketingu a CX. Má cenu se o ni vůbec snažit? Jak na to, pokud chcete opravdu docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v digitálu? Jakou roli tam hraje strojové učení a AI? Jestli je pro vás personalizace tématem, o kterém zatím byť jen přemýšlíte, přijďte se inspirovat na přednášku Davida Vopelky.

TikTok. Co může firma dělat na sociální síti, o které si všichni myslí, že je pro děti? Martin Paukrt vám ukáže, jak se tomu postavili ve Footshopu.

Paukrt Martin

Přednáška Ondřej Gálika je malá sonda do nepochopení agility, i když jste už agilní až za ušima, máte trajby, čeptry i skvody, rozdali jste místa lídrů, koučů a ovnrů a teď už čekáte na samá pozitiva a sociální jistoty. Uslyšíte, v čem je agilita těch, které kopírujete, tak jiná.

Galik Ondřej

Zkrátka a dobře vás čeká ze všech stran nabitý den, tak neváhejte. Při registraci do 30. 6. získáte zvýhodněnou cenu Early Birds. Program konference WebTop100 stále doplňujeme.

Pořadatelem konference je Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info. Hlavními partnery jsou AdexpresFORPSI, partnerem je LCG New Media a produktový partner je EasyEvent. Mediálně akci podporují  Marketing Journal,  Lupa.czPodnikatel.cz.