Hlavní navigace

Jak posílit, řídit a budovat značku? Prozradí konference BRANDstorming

Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. Žádná firma už nemá svou značku pod kontrolou tak jako dřív.

Doba čtení: 2 minuty

Na budování značky často nejsou potřeba vysoké rozpočty. Značku tvoří emoce, zážitky či příběhy, které nakonec rozhodnou, jestli se k vám zákazník opět vrátí či vás doporučí dál. Jak toho ale docílit? Přijďte se ve čtvrtek 17. března inspirovat na celodenní konferenci BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.

Čeká vás nabitý den případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.

Tisíce českých internetových obchodů nemohou o zákazníka bojovat jenom nejnižší cenou. Matez Jindra z Lovebrand vám během své pragmatické přednášky ukáže deset konkrétních tipů a příkladů, jak si e-shopy mohou cíleně budovat svou značku.

Pokud vás čeká redesign vašeho loga, tak byste určitě neměli chybět na přednášce od Alžběty Matějů z Liftaga. Před dvěma lety se zrodila značka Liftago. Tehdy design ani funkčnost loga nebyly prioritou, postupem času ale docházelo k situacím, kdy logo prostě nefungovalo. A tak se rozhodli, že si vytvoří nové. Dozvíte se, jak probíhal proces výroby nového loga, co reprezentuje a jak na něj zareagovala veřejnost.

O značce se lehce mluví, ale hůř se měří a řídí. Značka je přece mnohem více než logo. Proč a jak o ni pečovat? Jaké existují nástroje k jejímu měření? A k čemu vám to měření vlastně bude? Renata Rosendorfská z agentury MEC Czech s.r.o. vám během svého vystoupení odpoví na všechny tyto otázky.

Aby značka fungovala, je nutné ji propojit s firemní strategií. Jinak nepřináší to, co by mohla. Zkušený matador z oboru Ondřej Rudolf z JANDL Praha vám na několika zajímavých příkladech ukáže, o co se může silná značka opřít a jak docílit toho, aby pro vás pracovala.

V rámci příprav konference probíhá průzkum o tvorbě a budování značek u nás. Budeme rádi, když dotazník vyplníte i vy. Ten, kdo jej vyplní jako 100. v pořadí, získá vstupenku v hodnotě 3 450 Kč zdarma. Výsledky průzkumu pak bude na konferenci prezentovat Honza Páv z Lovebrand.

Při registraci do středy 17. února na webu konference BRANDstorming zaplatíte snížené vstupné. Tak neváhejte a rezervujte si svá místa ještě dnes.

Generálním partnerem akce je SentiOne. Odborným garantem je Lovebrand. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.