Hlavní navigace

Jak posílit, řídit a budovat značku? Prozradí konference BRANDstorming

Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. Žádná firma už nemá svou značku pod kontrolou tak jako dřív.
15. 2. 2016

Sdílet

Na budování značky často nejsou potřeba vysoké rozpočty. Značku tvoří emoce, zážitky či příběhy, které nakonec rozhodnou, jestli se k vám zákazník opět vrátí či vás doporučí dál. Jak toho ale docílit? Přijďte se ve čtvrtek 17. března inspirovat na celodenní konferenci BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.

Čeká vás nabitý den případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.

Tisíce českých internetových obchodů nemohou o zákazníka bojovat jenom nejnižší cenou. Matez Jindra z Lovebrand vám během své pragmatické přednášky ukáže deset konkrétních tipů a příkladů, jak si e-shopy mohou cíleně budovat svou značku.

Pokud vás čeká redesign vašeho loga, tak byste určitě neměli chybět na přednášce od Alžběty Matějů z Liftaga. Před dvěma lety se zrodila značka Liftago. Tehdy design ani funkčnost loga nebyly prioritou, postupem času ale docházelo k situacím, kdy logo prostě nefungovalo. A tak se rozhodli, že si vytvoří nové. Dozvíte se, jak probíhal proces výroby nového loga, co reprezentuje a jak na něj zareagovala veřejnost.

O značce se lehce mluví, ale hůř se měří a řídí. Značka je přece mnohem více než logo. Proč a jak o ni pečovat? Jaké existují nástroje k jejímu měření? A k čemu vám to měření vlastně bude? Renata Rosendorfská z agentury MEC Czech s.r.o. vám během svého vystoupení odpoví na všechny tyto otázky.

Aby značka fungovala, je nutné ji propojit s firemní strategií. Jinak nepřináší to, co by mohla. Zkušený matador z oboru Ondřej Rudolf z JANDL Praha vám na několika zajímavých příkladech ukáže, o co se může silná značka opřít a jak docílit toho, aby pro vás pracovala.

V rámci příprav konference probíhá průzkum o tvorbě a budování značek u nás. Budeme rádi, když dotazník vyplníte i vy. Ten, kdo jej vyplní jako 100. v pořadí, získá vstupenku v hodnotě 3 450 Kč zdarma. Výsledky průzkumu pak bude na konferenci prezentovat Honza Páv z Lovebrand.

Při registraci do středy 17. února na webu konference BRANDstorming zaplatíte snížené vstupné. Tak neváhejte a rezervujte si svá místa ještě dnes.

Generálním partnerem akce je SentiOne. Odborným garantem je Lovebrand. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).