UX dávno není jen o umístění tlačítek na webu. Sahá až za hranice on-linu. Vývoj nových produktů a služeb, firemní kultura, ale i chytré televize nebo architektura kamenných prodejen – tady všude se vyplatí myslet na zákaznickou zkušenost.
Nahlédněte do myslí svých zákazníků, přijďte si poslechnout odborníky na UX, načerpejte inspiraci a ještě víc rozhýbejte svůj byznys. Na UX konferenci se dozvíte, jak UX využít napříč obory. Akce se koná ve středu 10. května v Konferenčním centrum City v Praze.
A o čem se bude mluvit?
Thomas Visby Snitker z firmy LEGO se podělí o praktické tipy, jak dostat ze svých zákazníků to nejlepší. A nezáleží, zda pracujete s dětmi nebo s odborníky.
Není pochyb o tom, že dobré UX přináší mnoho výhod. I když většina firem chápe strategickou hodnotu UX, na druhé straně řada z nich stále neví, jak UX řešit a zakomponovat do celého projektu. Z tohoto důvodu vznikl mezinárodní certifikační program o UX speciálně určený pro projektové manažery, o kterém bude mluvit Florian Egger z Telono.
Uživatelské testování nakopne váš byznys hodně vysoko. Jak o tom ale přesvědčit ty, kteří o tom rozhodují? Poradí vám Marek Brumlich z Heureka Shopping.
Potřebujete zjistit, jestli je například vaše aplikace dostatečně intuitivní, jestli a jak ji budou vaši zákazníci používat, zda se v jejím nastavování neztratí. Měli byste ji s někým otestovat. O tom bude mluvit Klára Zajíčková z 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a podělí se i o vlastní zkušenosti, jak budovala UX na „zelené louce“.
Kolik UX profesionálové berou, kde se vzdělávají a co je motivuje ke změně zaměstnavatele? Na tyto otázky odpoví Ivana Jíleková a Lukáš BoB Marvan z MSD IT. Vše mají podloženo tvrdými daty.
Martin Půlpitel z Ackee vás provede celým návrhem mobilní aplikace a upozorní na nejčastější chyby. Chybět nebudou ani tipy, na co nezapomenout před vypuštěním aplikace do světa.
Petr Štědrý z 2FRESH se s účastníky konference podělí o zkušenosti a pozorování týmů, kterými sám prošel (ze dvou agentur, dvou startupů a dvou velkých korporací). Dozvíte se, co funguje a co naopak při budování týmů skřípe a jak se při tom cítí sám designér.
Těšit se můžete na dvanáctku přednášejících.
Na účastníky konference čeká i zpestření v podobě výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Jedná se o první výstavu o digitálním designu, která poprvé v ČR souhrnně představí téma digitálního designu širšímu publiku. Za výstavou stojí Lukáš BoB Marvan a Anežka Adamíková z organizací CZECHDESIGN a Asociace UX.
Kompletní program konference a registrační formulář najdete na webu UX konference.
Partnerem konference je LMC. Mediálním partnerem je Lupa.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.