Hlavní navigace

Jak posílit váš byznys díky pozitivní zákaznické zkušenosti?

Ukažte zákazníkům správnou cestu a odstraňte překážky, o které by mohli zakopnout. Vybudujte si nimi vztah.
2. 5. 2017

Sdílet

UX dávno není jen o umístění tlačítek na webu. Sahá až za hranice on-linu. Vývoj nových produktů a služeb, firemní kultura, ale i chytré televize nebo architektura kamenných prodejen – tady všude se vyplatí myslet na zákaznickou zkušenost.

Nahlédněte do myslí svých zákazníků, přijďte si poslechnout odborníky na UX, načerpejte inspiraci a ještě víc rozhýbejte svůj byznys. Na UX konferenci se dozvíte, jak UX využít napříč obory.  Akce se koná ve středu 10. května v Konferenčním centrum City v Praze.

A o čem se bude mluvit?

Thomas Visby Snitker z firmy LEGO se podělí o praktické tipy, jak dostat ze svých zákazníků to nejlepší. A nezáleží, zda pracujete s dětmi nebo s odborníky.

Není pochyb o tom, že dobré UX přináší mnoho výhod. I když většina firem chápe strategickou hodnotu UX, na druhé straně řada z nich stále neví, jak UX řešit a zakomponovat do celého projektu. Z tohoto důvodu vznikl mezinárodní certifikační program o UX speciálně určený pro projektové manažery, o kterém bude mluvit Florian EggerTelono.

Uživatelské testování nakopne váš byznys hodně vysoko. Jak o tom ale přesvědčit ty, kteří o tom rozhodují? Poradí vám Marek BrumlichHeureka Shopping.

Potřebujete zjistit, jestli je například vaše aplikace dostatečně intuitivní, jestli a jak ji budou vaši zákazníci používat, zda se v jejím nastavování neztratí. Měli byste ji s někým otestovat. O tom bude mluvit Klára Zajíčková2N TELEKOMUNIKACE a.s. a podělí se i o vlastní zkušenosti, jak budovala UX na „zelené louce“.

Kolik UX profesionálové berou, kde se vzdělávají a co je motivuje ke změně zaměstnavatele? Na tyto otázky odpoví Ivana Jíleková a Lukáš BoB Marvan z MSD IT. Vše mají podloženo tvrdými daty.

Martin PůlpitelAckee vás provede celým návrhem mobilní aplikace a upozorní na nejčastější chyby. Chybět nebudou ani tipy, na co nezapomenout před vypuštěním aplikace do světa.

Petr Štědrý2FRESH se s účastníky konference podělí o zkušenosti a pozorování týmů, kterými sám prošel (ze dvou agentur, dvou startupů a dvou velkých korporací). Dozvíte se, co funguje a co naopak při budování týmů skřípe a jak se při tom cítí sám designér. 

Těšit se můžete na dvanáctku přednášejících.

Na účastníky konference čeká i zpestření v podobě výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Jedná se o první výstavu o digitálním designu, která poprvé v ČR souhrnně představí téma digitálního designu širšímu publiku. Za výstavou stojí Lukáš BoB Marvan a Anežka Adamíková z organizací CZECHDESIGN a Asociace UX.

Kompletní program konference a registrační formulář najdete na webu UX konference.

Partnerem konference je LMC. Mediálním partnerem je Lupa.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).