Zajímá vás sportovní sponzoring? Krizová komunikace? Udržitelnost a ekologie? Neváhejte a zajistěte si místo v sále již dnes. Program letošní konference pod hlavičkou APRA (Asociace Public Relations Agentur) bude pěkně nabitý. Své si najdou senioři i méně zkušení PRisti.
Na PR Summitu vás čekají například tyto přednášky:
Marketér Jakub Horák poodhalí karty efektivní politické propagace a poradí, jak dosáhnout zvýšení volebních preferencí z 2,2 % na 10 %. Úskalí komunikace bezpečnostních institucí osvětlí Benedikt Vangeli z Ministerstva vnitra ČR.
PR komunikace ve státní správě je velké téma. Jejím problémům se bude věnovat bývalý mluvčí Vlády ČR Jan Osúch. Ukáže konkrétní tipy, kde by se obce i úřady měly inspirovat.
Sportovní sponzoring je na vzestupu. A není se čemu divit. V době, kdy jsme všichni přehlceni reklamními sděleními, nabízí sport něco mimořádně hodnotného – skutečné emoce. Jakým směrem se bude toto odvětví ubírat v následujících letech? Prozradí Nikola Mráčková.
David Douša ve své případovce Běhej lesy! poradí, jak vybrat pro vaši značku ten správný sportovní sponzoring. O kreativitě a aktivaci fanoušků bude mluvit Petr Lešek v rámci akce Jizerská 50, oba z agentury Raul!.
Přemýšlíte občas, jak získat pozornost managementu a přesvědčit jej, že pro zachování dobrého jména svojí značky musí změnit část produktové strategie? S případovou studií multibankovní aplikace Richee přichází Irena Zatloukalová z agentury Fenek a ukáže, že řízení reputace produktu či značky začíná ještě před jeho launchem.
Udržitelnost a ekologie: Velká společenská změna? Zvedá se velká zelená vlna, lidem není jedno, co kupují, a mnoho společností se chce na této vlně svést. O tom, jak to funguje v byznysu, budou debatovat zástupci IKEA ČR, Steeblo, Otoč kelímek, Bez Obalu a Tesco.
Vše a mnoho dalšího zazní již 12. září na konferenci PR Summit v Grandior Hotel Prague Na Poříčí 42. Můžete se pohodlně zaregistrovat online.
Celý program PR Summitu najdete na stránkách společnosti Internet Info, která akci produkčně zajišťuje. Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur. Partnery konference jsou Audiolight service, Future Marketing a Monitora Media. Mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz, dále odborné časopisy Moderní obec a PRO obce a města. Produktovým partnerem je EasyEvent.