Na přípravách konference se opět podílí TUESDAY Business Network a Studia nových médií. Těšit se můžete na dvacítku spíkrů jak ze světa businessu, tak z akademické sféry.
Na jaká témata se můžete těšit?
Jak reagují Češi na neustále se rozšiřující počet mediálních a komunikačních kanálů? Jsme konzervativní a věrni osvědčeným stálicím, nebo se naše mediální chování proměňuje? To vám na datech z výzkumných projektů Nielsen Admosphere ukáže Senior Research Manager Hana Friedlaenderová.
Sledovat potřeby svých zákazníků, ale také konkurenci je naprosto nezbytné. Jak vyzrát na průzkum trhu na internetu? S využitím moderních technologií si můžete výrazně zjednodušit práci. Adam Vojáček, Innovation Manager v Business Factory, vám prozradí, jak na to.
Pro mezinárodní humanitární organizaci Lékaři bez hranic je naprosto klíčová znalost terénu a situace v dané zemi. Analýza sociálních sítí k tomu všemu poskytuje velmi užitečná data. Co vše je možné zjistit o konkrétní lokalitě například z Twitteru, ukáže digitální stratég Jan Böhm na příkladu projektu v okolí iráckého Mosulu.
Forma mediálního plánování zůstává už řadu let beze změn, a to i navzdory růstu počtu nových reklamních formátů a digitálních médií. Michal Majnuš, marketingový ředitel jedné z největších sítí mediálních agentur Dentsu Aegis Media je přesvědčen, že je čas na změnu. Ve své přednášce představí nový standardizovaný model mediálního nákupu, který bude reflektovat roztříštěnost pozornosti publika.
Závěry z aktuálního výzkumu Masarykovy univerzity představí Jakub Macek. Ten působí jako vedoucí katedry Mediálních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních studií právě na Masarykově univerzitě. Během výzkumu byly k měření důvěry ve zpravodajská média použity nové přístupy, které reflektují aktuální způsob konzumace médií. Jak to s důvěrou lidí v různorodá zpravodajská média v současnosti vypadá?
Chcete se stát účastníkem konference?
Zaujala vás ochutnávka z programu konference New Media Inspiration? Pak navštivte web akce, kde najdete kompletní výčet řečníků i témat. Těšíme se na vás v sobotu 7. března v budově Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online registrační formulář.
Mediálními partnery konference jsou iList.cz, Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Reportér Magazín a Svět chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent, organizátorem jsou Studia Nových médií FF UK a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.