Hlavní navigace

Jak se „pan Ju“ naštval na lidi, kteří se zahazují v práci

Dva roky rýpal protivný „pan Ju“ z reklamy na Jobs.cz do lidí, kteří nejsou tak úplně spokojení v práci. Letos to zabalil.

„Končim! Tahle role už nedává smysl.“ Herec Pavel Jecelín vstává od stolu a naštvaně odchází z natáčení. Vystupuje z role „pana Ju“, postavičky, která od roku 2015 provázela kampaně portálu Jobs.cz.

„Pan Ju“ lidem ukazoval, že i když se mohou navenek tvářit, že mají skvělou práci, před svými skutečnými pocity se neschovají. Třeba když se jim v neděli večer svírá žaludek, protože v pondělí ráno „tam“ zase musejí.

Spot, který Jecelín pro Jobs.cz natočil letos na podzim, je však poslední. I herec může dojít k tomu, že se „v práci“ motá v kruhu.

Důležitý!

Mít hezký plat je super, ale k čemu to je, když večer z práce neodcházíte s dobrým pocitem? Nebo když vám pro samou kariéru utíká dětství vlastního dítěte? I to jsou přece věci, na kterých záleží. Jsou „důležitý“.

Právě tohle se snaží sdělit aktuální podzimní kampaň Jobs.cz. Běží online i offline a její součástí je také zmíněné poslední video s „panem Ju“.

Idea kampaně vychází ze současné situace na trhu práce, kdy je rekordně nízká nezaměstnanost a firmám současně chybí velké množství lidí napříč obory.

Díky tomu se třeba zajímavě zvedají nástupní mzdy. Ale hlavně: šance získat lepší práci a vyjednat si dobré podmínky je nejvyšší za několik posledních let. Navíc se to netýká jen specialistů s vysokoškolským vzděláním, ale prakticky všech profesí.

Jaké příležitosti teď firmy nabízejí ve vašem oboru

Co lidem vadí v práci

Portál Jobs.cz letos na podzim zjišťoval, zda jsou lidé v práci spokojení a co jim případně vadí. Šetření zjistilo, že spokojeně a motivovaně se cítí pouze 31 % zaměstnanců. To je o 4 % méně, než ukázalo stejné měření na začátku roku.

Zajímavé je, že pociťovaná nespokojenost se většinou netýká výše platu nebo délky dojíždění. Větší roli hrají subjektivní věci, třeba nevyhovující atmosféra na pracovišti. A jen necelá polovina lidí by se prý o své současné místo ucházela znovu.

9 z 10 lidí má sice pocit, že náplň jejich práce je užitečná, stále více zaměstnanců je však kritických k zaměstnavateli a klesá jejich loajálnost.