Pro všechny zájemce o Public Relations připravilo TUESDAY Business Network na 30. září druhý ročník konference PR v digitální éře. V celodenním nabitém programu vystoupí řada přednášejících, kteří účastníkům předají své zkušenosti a tipy na krizovou komunikaci, představí fungující komunikační strategie a úspěšně realizované PR kampaně. Seznámí s nástroji a postupy, které pro zjednodušení a zefektivnění své práce používají.
Vybraná témata, kterým se konference bude věnovat:
1. Jaká strategie a komunikační aktivity fungují
Loni v létě se musel Dopravní podnik hl. města Prahy připravit na hrozící nevoli ze strany cestujících, když došlo k uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům. Díky propracované strategii a komunikačním aktivitám se jim podařilo potencionálním negativním reakcím zabránit. Jak to celé probíhalo prozradí Jan Salát z AMI Communications a Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy.
2. Jak zvládat krizovou komunikaci
Nepříjemné situace sami od sebe nezmizí a je potřeba jim čelit a nenechat je vyhnít. Své o tom ví Petr Krčmář, šéfredaktor serveru Root.cz. Jeho čtenáři nelibě reagují na jakékoliv změny a umí to dát bez okolků najevo. Co dělat a naopak nedělat při komunikaci s naštvanými lidmi? Jak reagovat na nepříjemné komentáře a krotit davy řekne ve své přednášce o krizové komunikaci.
V rámci workshopu Zdeněk Lokaj ze společnosti Hill+Knowlton Strategies představí simulátor krizové komunikace Flight School. Díky této unikátní aplikaci si i sami účastníci na vlastní kůži vyzkouší krizovou komunikaci v reálném čase. Zjistí, jaké to je být pod tlakem médií či nespokojených zákazníků, a dozví se, jak k takové komunikaci přistupovat.
Krátké video s ukázkou simulátoru Flight School:
Zdroj videa: YouTube
3. Jak efektivně využít potenciál sociálních sítí
Své zkušenosti s komunikací na sociálních sítích vám předá odborník Jakub Hrabovský ze společnosti Manage Social. Řekne, jak ke správě sociálních sítí moderně přistupovat a využít jejich potenciál co nejefektivněji. Také předvede nástroje, díky nimž si můžete práci výrazně ulehčit.
Další témata konference
- Brand PR
- Budování firemního obsahu
- Práce s ambasadory značky
- Trendy PR
Zájemci o účast se mohou registrovat na stránkách konference, kde je současně k dispozici kompletní program spolu s profily přednášejících: http://www.tuesday.cz/akce/pr-v-digitalni-ere-2014/
Partnerem akce je jazyková škola Channel Crossing a komunikační agentura TAKTIQ. Mediálními partnery akce jsou MJournal.cz a STRATEGIE. Partnerem za podpory je PRKlub. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.