Hlavní navigace

Jak vyčarovat fungující obsah ukáže konference Content First 2019

Dobře řízený obsah je jako kouzlo. Pomůže vám zvětšit zájem veřejnosti, získat sympatie, porazit konkurenci a nakonec i rozšířit okruh zákazníků.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Na konferenci o obsahovém marketingu Content First se letos sejde celá řada marketingových profesionálů, kteří tato kouzla ovládají. Uslyšíte case study ze společností IKEA ČR, Rock Point, Mall.tv, H1.cz, Sherpas, Forbes, České televize a organizace Člověk v tísni.

Dozvíte se konkrétní méně známé, ale účinné tipy, jak dělat dobrý copywriting, co pofrčí v roce 2020, ale i čeho se v obsahovém marketingu vyvarovat.

O čem bude konkrétně řeč?

Jak se společnosti IKEA podařilo díky aktivnímu zapojení zákazníků ušetřit mediální́ investice? Od Pavly Šedivé z IKEA ČR a Michaely Brůhové z agentury TRIAD Advertising se dozvíte, proč je důležité́ si definovat engagement a zda jde vůbec o měřitelný cíl.

Jednoduchých a zároveň efektivních způsobů, jak vylepšit každý text, je mnoho. A o pár z nich, těch méně známých, a přitom velmi účinných, se s vámi ve své přednášce podělí Lucie Hrdinová z H1.cz. Přijďte si pro hacky, které vaše texty posunou zase o kousek dál.

Jak bude vypadat content marketing v roce 2020 a dál? Co pofrčí a co se vyplatí? Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, přijďte si poslechnout Jana Javornického z Elite Solutions.

Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí?  Kreativní case study k on-line kampani k seriálu České televize Most! představí internetový dramaturg Ondřej Lasák.

Jaké ingredience patří do brand content strategie pořadu Závodní akademie na Mall.tv? Ve své case study popíší MartinVrána z Mall Group a Václav Beran z agentury FUSE komplexní proces tvorby od nápadu, zapojení klienta, specifikace plnění, produkce, zapojení influencerů až po bod Z, tj. start na nové internetové platformě.

Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu přijde ukázat novinář Filip Rožánek z DigiZone.cz. Dozvíte se, kudy cesta nevede, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.

Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka. Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, měsíčně zaznamenávají přes 40 tisíc stáhnutí. Takže Listen up! Jak toho Forbes dosáhl, řekne Hana Němečková.

Konferenci Content First, která se koná 21. května v Praze, byste zkrátka letos neměli zmeškat. Neváhejte, projděte si nadupaný program konference Content 

Partnerem akce je společnost Elite Solutions, mediálními partnery jsou servery Marketing Journal, MediaGuru.cz, Tyinternety.cz a Newsfeed.cz. Produktovým partnerem je EasyEventKonferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.