Bylo, nebylo…
Psal se rok 2007. Na českých internetech bylo pro pronájem webových stránek jediné řešení, a tak přišli s prvním řešením určeným i pro e-shopy. Dva IT nadšenci, kteří v minulosti bojovali za levnější a výkonnější internet na Slovensku, se rozhodli expandovat na český trh.
Nehráli a nehrají si na giganty, pouze nonstop sledují trendy a naslouchají potřebám klientů. Feedback od zákazníků je pro ně totiž nejlepším hnacím motorem.
Neradi troškaří, proto nabízí 8 platebních bran
Za ta léta se v ByznysWebu vytvořilo téměř 5000 e-shopů a webových stránek. Sesbíralo se několik tisíc e-mailů s návrhy na doporučení, a tak vznikl zcela nový systém. Tvorba e-shopu je nyní přesně taková, jakou chtěli samotní uživatelé a kterou navrhli přes Knihu přání.
Všechny e-shopy a webové stránky se rovněž pravidelně aktualizují. Nyní nabízí až 8 platebních bran a 4 splátkové systémy. Přesně tolik totiž klienti považovali za tu nejlepší možnost pro své zákazníky. Hlasovaní e-shopařů v ByznysWebu rozhodlo i o implementaci 10 možností dopravy objednaného zboží. Celý systém je vlastně výsledkem společné práce ByznysWebu a jejich klientů.
Peter Polakovič, CEO ByznysWeb.cz vysvětluje: „Snažíme se nabízet klientům pořád nové a užitečné funkce, tvoříme redakční systém pro běžné lidi. Naši klienti nejsou programátoři, webdesignéři nebo SEO profíci. Zakládáme si na kvalitní telefonické podpoře. Klienti, kteří k nám přejdou se svým e-shopem, jsou často překvapeni, že je pouze neodkazujeme na rozsáhlý FAQ, ale reálně i poradíme a doporučíme, jak dál pokračovat. V rámci telefonátu s klientem dokážeme najít problém a rovnou jej vyřešit.“kvalitní telefonická podpora je pro ByznysWeb samozřejmostí, svědčí o tom i uživatelské recenze na Vybrat-Eshop.cz
Odměna za věrnost
I v online byznysu platí zlaté pravidlo – o zákazníky je potřeba pečovat. Klienti ByznysWebu proto mají možnost získat 5% slevu při opakovaném přihlášení do svého testovacího webu nebo e-shopu. S ročním předplatným navíc 10% slevu a u 2ročního předplatného dokonce 20% slevu.
„Provozovatelé e-shopů nebo webových stránek mají u nás možnost odměnit a hýčkat své zákazníky. Prostřednictvím bonusového a kreditového systému, slev nebo dárkových certifikátů zvyšují důvěryhodnost svého e-shopu. V dnešní době je to nevyhnutelnost a skvělý způsob, jak se odlišit od konkurence,“ říká Peter Polakovič.
Vymáhání pohledávek a zbytečné platby za nic? Řekli jim NE!
Nic není horší, než když Vás po objednání služby zahltí množství výhružek s informací, co by se mohlo stát, pokud nezaplatíte. Tímto způsobem se úspěšný byznys nedělá.
„Naším cílem je nabízet kvalitní služby za přiměřenou cenu, resp. zdarma, a ne ztrpčovat život dalším podnikatelům. Funkce v jednotlivých balíčcích našeho systému jsme připravili tak, aby nebyl potřebný zásah programátora. Veškeré doplňkové služby si naši klienti dokážou aktivovat sami. Od platebních bran a splátkových systémů až po nastavení konverzních kódů nebo SEO. Přijde nám neprofesionální účtovat si poplatky za rozšíření, které si klient může sám aktivovat, jako například měřící a trackovací kódy,“ ozřejmuje důvody rozhodnutí Juraj Bystrický, CEO ByznysWeb, který má pod palcem i tým programátorů.
Tímto způsobem ušetříte i za design na míru. Stačí Vám 1 kliknutí na čarovnou hůlku a rázem máte nový, responzivní design.
„Vytvořili jsme i projekt Zodpovědně podnikáme pro neziskové organizace, prostřednictvím kterého si vybudují snadno a rychle svůj web, třeba jako Tomáš Vejmola pro své křížalky,“ doplňuje Peter Polakovič.
Tomáš Vejmola – ve svých 11 letech začal i na e-shopu od ByznysWeb prodávat vlastnoručně vyrobené křížalky a čaje, aby si mohl koupit počítač. Svůj sen si splnil. Nyní, již jako teenager, pomáhá jiným dětem.
Je skvělé, když Vám tvůrce e-shop systému vychází maximálně vstříc, nemyslíte? Nejen co se týče ceny a funkcí. Je dobré mít v podnikání spolehlivého partnera, na kterého se můžete obrátit vždy, když to potřebujete.
Přidejte se k těm, kteří nám pomáhají vytvářet byznys pro lidi od lidí! Že je to snadné, Vás přesvědčí i naše video: