Hlavní navigace

Kam kráčí český mediální trh? Názory, pohledy, vize.

Vyplatí se dnes provozovat média? Kolik z nich se na trhu uživí? Bude rok 2014 pro ně lepší nebo horší než ten letošní?
8. 10. 2013

Sdílet

Český mediální trh v posledních dnech zažívá otřesy, které z něj podle všeho nenechají kámen na kameni. Pojďte spolu s námi navštívit v tomto ohledu naprosto výjimečný 8. ročník konference Czech Internet Forum 2013, díky němuž budete mít ojedinělou příležitost nahlédnout do zákulisí české mediální scény. Pozvali jsme naprostou většinu aktérů. Vyzpovídáme 13 osobností z řad zástupců televizních, tištěných a online médií, zástupců agenturzkušených nezávislých mediálních poradců. Zeptáme se na jejich názory, pohledy, vizezhodnotíme komplexně současnou situaci

Na žádné jiné akci takovou silnou sestavu neuvidíte:

•Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer) •Michal Feix (Seznam.cz) •Roman Latuske (MAFRA) •David Hurta (Mladá fronta) •Daniel Grunt (Prima) •Pavel Krbec (CET21) •Jiří Svoboda (GroupM) •Petr Bažant (OmnicomMediaGroup) •Jaromír Skopalík (nezávislý konzultant, dříve šéf BauerMedia) •Vladimír Piskáček (Economia) •Daniel Šturm (marketingový konzultant, dříve šéf marketingu České spořitelny) •Regina Sehnalová (BigMedia) •Petr Král (Těžkáváha.cz, dříve marketingový šéf Mall.cz)

A nejen to. Představíme vám také:

  • Názory renomovaných novinářů v debatě Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit.
  • Nové formy cílení a plánování online reklamy.
  • Zda se vyplatí prodávat e-knihy a další neméně zajímavé debaty a prezentace.

Za moderátory můžu slíbit, že uděláme maximum, abychom se dostali k podstatě věci. Pět velkých debat, které jasně pojmenují, co právě zažíváme a co můžeme čekat. A k tomu spoustu skvělých vystoupení zkušených matadorů. Pokud máte cokoliv společného s mediálním byznysem, nemůžete chybět. To není promo, to je fakt :) dodává moderátor konference Ján Simkanič. 

Bližší informace o konferenci naleznete na stránkách: http://www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2013/

Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiDT-Mobile. Mediálními partnery jsou E15.cz, MediaGuru, MobilMania.cz, STRATEGIE, TyInternety.cz, Živě.cz. Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).