Ve svých case studies vám už 12. září odborníci na PR komunikaci ukáží, jak se k problémům a výzvám postavili oni a jaký byl výsledek. Neváhejte, na registraci na PR Summit máte už jen pár dnů.
Sportovní sponzoring a charita
Že spojení firmy se sportovní událostí znamená odkaz na skutečné emoce ukáže Nikola Mráčková. Světové trendy tohoto odvětví můžete velmi dobře využít i při sportovních událostí lokálního významu…I když akce Jizerská 50 a Běhej lesy už zná celá republika.
Nebo jste se snad rozhodli, že jméno své značky spojíte s dobročinností? Poslechněte si, jak vznikal projekt Ježíškova vnoučata v Českém rozhlasu.
Zelená vlna
Pokud chcete být vidět, musíte průběžně reagovat na nálady ve společnosti. Jak nahlíží ekologicky smýšlející zákazníci zrovna na vás? Velké, ale i malé firmy dávají konkrétními činy najevo své postoje k ochraně životního prostředí. Diskutovat o zelené vlně a její využitelnosti v byznysu přijdou zástupci firem Ikea, Tesco, Steeblo nebo Bezobalu.
PR ve státní správě
PR komunikace ve státní správě je velké téma. Jak dělat PR značce, která je lidem ze zásady podezřelá, a jak pracovat pro klienty, kteří se chtějí systematicky ničit, ukáže bývalý mluvčí Vlády ČR Martin Ayer. Těšte se na konkrétní tipy, kde by se obce i úřady mohly a měly inspirovat.
Marketér Jakub Horák poodhalí karty efektivní politické propagace a poradí, jak dosáhnout zvýšení volebních preferencí z 2,2 % na 10 %. Úskalí komunikace bezpečnostních institucí osvětlí Benedikt Vangeli z Ministerstva vnitra ČR.
Bez nápadu to nepůjde
Na začátku komunikace ale musí být nápad. Jak rozvíjet kreativní přístup? Prostřednictvím přednášky kreativce Reného Ježe se podíváme, jak zvládli vítězové soutěže a tréninkového programu Young Lions během 24 hodin vymyslet komunikační řešení, ze kterých si ostatní „sedli na zadek“.
Tereza Svěráková ukáže, jak budovat značku, která s námi emotivně rezonuje, a představí několik vítězných projektů z letošního festivalu kreativity Cannes Lions.
Krizová komunikace
Možná už jste se sami přesvědčili, že krize přijde vždy, když ji nejméně potřebujeme. Na případové studii, ve které šlo málem o život, vám Lucia Brinzanik z Taktiq Communications ukáže, co je potřeba zohlednit v krizové komunikaci, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi. A je vůbec možné se na krizi připravit?
O tom ví své i marketingová ředitelka Ivana Šedivá. Pamatujete na „okurku“? Dnes je nedílnou součástí McDonald´s. Je to dobře nebo špatně?
Vše a mnoho dalšího zazní již 12. září na konferenci PR Summit v Grandior Hotel Prague. Můžete se pohodlně zaregistrovat online.
Pořadatelem a garantem pražské konference je Asociace Public Relations Agentur, Partnery akce se staly firmy Audiolight service, Future Marketing a Monitora Media. Mediálně akci podporují servery Marketing Journal, MediaGuru.cz, Moderní obec a Pro města a obce, produktovým partnerem je EasyEvent.