Hlavní navigace

Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Udrží si vyhledávače své výsadní postavení, nebo posílí pozice sociálních sítí? Jak dokonalé jsou vyhledávací algoritmy? Patří budoucnost sociálnímu, nebo lokálnímu vyhledávání?
20. 1. 2011

Sdílet

Jak se to má s hledáním v reálném čase, vyhledáváním v multimédiích, a co umí chytré mobilní aplikace? Na tyto a další otázky bude hledat odpověď první setkání z nové série Marketing Monday


Cílem projektu Marketing Monday je poskytnout účastníkům možnost potkat v přátelské atmosféře staré známé i nové kolegy z marketingu, médií a technologií, nabídnout jim vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, strhující odbornou debatu a inspirativní přednášky, od nichž se mohou odrazit dál ve své práci.


Během těchto setkání, kterých je na rok 2011 naplánováno celkem pět, budou marketingoví profesionálové, zástupci médií a mediálních agentur spolu s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem moci diskutovat například o následujících tématech: 


• poslední trendy v on-line marketingu,
• konvergence médií a technologií,
• nové reklamní formáty,
• mobilní marketing,
• uživatelsky generovaný obsah,
• státní zásahy do mediálního trhu,
• digitalizace „tradičních“ médií.

V pondělí 24. ledna si nenechte ujít první akci z nového seriálu Marketing Monday s podtitulem Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů. 

Role přednášejících a panelistů se zhostí Dušan Janovský (Seznam.cz), Filip Hráček (Google Czech Republic), Marek Gizela (Seznam.cz), Josef Šlerka (Ataxo Czech), a Tomáš Řehák (konzultant). Hovořit se bude o situaci na českém i světovém trhu, technologických novinkách tradičně silných hráčů Seznam.cz a Google.cz i progresivních start-up projektů a celkově o trendech pro nejbližší budoucnost.

Marketing Monday – Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Termín konání: 24. ledna 2011 (18:00 – 21:30 h)
Místo konání: PwC BusinessCommu­nityCenter, Kateřinská 40, Praha 2

Program:
Úvod – Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

Vyhledávače jako hlavní vstupní brána do webu – Dušan Janovský (Seznam.cz)
Hledání v sociálních sítích a hledání v reálném čase – Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Pohled do budoucnosti vyhledávačů – Marek Gizela (Seznam.cz)

Panelová diskuse:
Současnost a budoucnost internetových vyhledávačů:
Marek Gizela (Seznam.cz)
Dušan Janovský (Seznam.cz)
Tomáš Řehák (konzultant)
Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Filip Hráček (Google Czech Republic)

Závěrečný networking