Když autenticita potká strategii aneb sociální sítě a influenceři pod lupou

Internet Info
Autor: Internet Info
Jak nastavit efektivní spolupráci s influencery a jak ji měřit? Jak budovat komunity, které vaší značce skutečně přinesou výsledky? A co všechno (ne)říká zákon o označování reklamy na sociálních sítích?
29. 4. 2025
pr článek

Sdílet

To jsou jen některé z otázek, na které odpoví další online konference Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing, kde se budeme věnovat tvorbě obsahové strategie a obsahu šitého na míru sociálním sítím. Podíváme se na to, jak vytvořit efektivní kampaně zaměřené na konkrétní publikum a jak dosáhnout maximálního dopadu při jejich správném vyhodnocování. Podělíme se také o užitečné nástroje, které usnadní tvorbu a správu obsahu na sociálních sítích, a přispějí k lepší optimalizaci vašich marketingových aktivit.

Odborníky na sociální sítě a influencery potkáme online v úterý 10. června 2025 od 10:00.

Všem účastníkům bude k dispozici záznam zdarma.

Na co se můžete těšit?

  • David Kotrč (Visibility) poradí, jak na spolupráci s influencery, která nepřinese problémy, ale výsledky.
  • Klára Unzeitigová (Luxor) ukáže, jak knihkupectví buduje komunitu čtenářů pomocí influencerů a zaměstnanců.
  • Karolína Točíková (GroupM Nexus) přiblíží výběr influencerů pro velké značky i to, co rozhoduje o pokračování spolupráce.
  • Petra Dolejšová (advokátka) rozebere právní úskalí spolupráce a neoznačené reklamy.
  • Adéla Vašíčková (Publicis Groupe) se podělí o to, proč mikroinfluenceři často fungují lépe než velká jména.
  • Veronika Procházková (Czech Promotion) ukáže, jak si správně vybrat mezi UGC a influencery na základě konkrétních cílů, rozpočtu a cílové skupiny

Neváhejte a přijďte se inspirovat, jak díky obsahu a komunitám na sítích zvednout vaše tržby. Na Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing se můžete přihlásit na stránkách konference, kde najdete i podrobný programprofily řečníků.

Konference je určena marketérům, brand manažerům, kreativcům, specialistům na sociální sítě, ale i těm, kteří se chtějí zorientovat v aktuálních trendech digitálního marketingu. Ať už řešíte výběr influencerů, autenticitu obsahu, nebo výkon kampaní, najdete zde praktické odpovědi a reálné zkušenosti z českého trhu.

Partnerem MARKETING MEETING je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).