To jsou jen některé z otázek, na které odpoví další online konference Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing, kde se budeme věnovat tvorbě obsahové strategie a obsahu šitého na míru sociálním sítím. Podíváme se na to, jak vytvořit efektivní kampaně zaměřené na konkrétní publikum a jak dosáhnout maximálního dopadu při jejich správném vyhodnocování. Podělíme se také o užitečné nástroje, které usnadní tvorbu a správu obsahu na sociálních sítích, a přispějí k lepší optimalizaci vašich marketingových aktivit.
Odborníky na sociální sítě a influencery potkáme online v úterý 10. června 2025 od 10:00.
Všem účastníkům bude k dispozici záznam zdarma.
Na co se můžete těšit?
- David Kotrč (Visibility) poradí, jak na spolupráci s influencery, která nepřinese problémy, ale výsledky.
- Klára Unzeitigová (Luxor) ukáže, jak knihkupectví buduje komunitu čtenářů pomocí influencerů a zaměstnanců.
- Karolína Točíková (GroupM Nexus) přiblíží výběr influencerů pro velké značky i to, co rozhoduje o pokračování spolupráce.
- Petra Dolejšová (advokátka) rozebere právní úskalí spolupráce a neoznačené reklamy.
- Adéla Vašíčková (Publicis Groupe) se podělí o to, proč mikroinfluenceři často fungují lépe než velká jména.
- Veronika Procházková (Czech Promotion) ukáže, jak si správně vybrat mezi UGC a influencery na základě konkrétních cílů, rozpočtu a cílové skupiny
Neváhejte a přijďte se inspirovat, jak díky obsahu a komunitám na sítích zvednout vaše tržby. Na Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing se můžete přihlásit na stránkách konference, kde najdete i podrobný program i profily řečníků.
Konference je určena marketérům, brand manažerům, kreativcům, specialistům na sociální sítě, ale i těm, kteří se chtějí zorientovat v aktuálních trendech digitálního marketingu. Ať už řešíte výběr influencerů, autenticitu obsahu, nebo výkon kampaní, najdete zde praktické odpovědi a reálné zkušenosti z českého trhu.
Partnerem MARKETING MEETING je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info.