Hlavní navigace

Konference BRANDstorming přináší lovebrandovou bouři

Jediný záblesk stačí, aby vaše značka rozpoutala hotovou bouři emocí. Jak ale zařídit, že se do paměti zákazníků otiskne v dobrém a zůstane tam už napořád?

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Přijďte se inspirovat úspěšnými kampaněmi, kterým se to podařilo, a posuňte svou značku o krok blíž k lovebrandu. Letos 12. března startujeme 6. ročník konference BRANDstorming

Na jaké řečníky a témata se můžete těšit?

Jak na brandy, ze kterých padají brady? Michal Pastier, Group Creative Director ze ZARAGUZA, přijde s příběhem o tom, jak dostat v době digitálu tisíc lidí fyzicky na pobočku banky, která ani není jejich.

Jak se stát láskou na celý život? Jak obstát v boji s konkurencí a stát se tím pravým? Kreativní ředitelka KINDRED GROUP Nikola Foktová vám ukáže, jak na to ve vysoce konkurenčním pivním segmentu šel Excelent, pro který je klíčovým ukazatelem čas strávený se značkou. Prostě „Dokud nás smrt nerozdělí“, jak zní název její přednášky.

Nazdar! Od doby, kdy si pražský Sokol vzal za svůj tento pozdrav, uplynulo už více než 150 let. Jak se tahle tradiční organizace proměňuje v čase? Její moderní tvář a projekt SOKOL 2030 vám představí Marek Tesař, Managing Partner v Raul!

Bezedná Česká síťovka udělala díru do světa a pak upadla v zapomnění. Teď je jí téměř sto let a je zpět a v plné síle. Praktická, ekologická a moderní. Jak z tradičního českého vynálezu udělat lovebrand, vám prozradí Karolína Pechová, CEO v POAK CZ.

Obuvnická značka Vasky, to jsou ručně vyráběné boty ze Zlína. Drží si trojnásobný meziroční růst a za 4 roky fungování prodala přes 20 tisíc párů. Jak se pracuje na brandu, kolem kterého se točí slova jako je tradice, lokálnost nebo udržitelnost? Uslyšíte od marketéra Jan Kočendy.

Úspěšné značky jsou předmětem obdivu, ale také nápodoby. Kde končí inspirace a začíná porušování autorských práv? Jak se bránit parazitování na doméně? A co když chcete použít retro obal na svůj výrobek? Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější omyly při budování brandu a prozradí, jestli vás honba za skvělým brandem může dostat až za mříže.

Až 95 % nákupních rozhodnutí neděláme vědomě. Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs, vás nechá nahlédnout do tajů lidského mozku a na reálných case studies ukáže, jak se svou značkou spojit ty správné asociace.

A to rozhodně není všechno. Podrobný program si neváhejte přečíst na stránkách konference BRANDstorming, kde se můžete pohodlně zaregistrovat. V 9:00 se na vás za každého počasí těšíme v prostorách MAMA Shelter Prague ve Veletržní ulici 1502/20 na Praha 7.

Mediálně akci podporují odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz, produktovým partnerem je EasyEvent. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.