Hlavní navigace

Konference BRANDstorming ukáže, jak se stát lovebrandem

Nová firma, nový brand, nové logo. Jak je získat a jaké chyby neudělat při jeho implementaci. Nebo jste již dál a chcete se stát lovebrandem? Přijďte se přiučit a posuňte svou značku.
27. 2. 2019

Sdílet

Jak začít s budováním brandu? Jak uchopit značku, která byla v minulosti pošpiněna? Je rebranding zárukou úspěchu? Jak změřit osobnost značky? Jak mohou zaměstnanci pomoct s budováním brandu na sociálních sítích? Co dnes frčí v logotypech? Možná si i vy kladete tyto otázky. Vydejte se hledat odpovědi na BRANDstorming 2019.

Během již tradiční marketingové konference BRANDstorming uslyšíte a uvidíte inspirativní řešení i tvrdá čísla. Na příkladech známých značek vám brand specialisti ukáží nejen úspěchy, ale i kudy cesta k lovebrandu určitě nevede. Zazní case study tuzemské i zahraniční.

O čem uslyšíte?

  • Meteopress se v posledních letech proměnil v moderní datovou společnost. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a její ředitel Michal Najman tyto radary sám vyrábí. Od tohoto nadšence uslyšíte, jak uchopit brand, který byl v minulosti mnohokrát ušpiněn několika odborně pochybnými, či dokonce škodlivými projekty (př.: pořad Počasíčko).
  • Inspirativní case study o rebrandingu značky Royal Crown Coly (dříve RC Cola) představí marketing manažerka Kofoly Lucia Tarbajovská. Popíše, jaký úspěch v číslech sklízí na českém i zahraničním trhu, co vše rebranding obnášel a zda stál skutečně za to.
  • Za úspěšným repositioningem tradiční značky německého likéru Jägermeister stojí dlouhodobá komunikační strategie založená na práci s komunitami. Jak propojit undergroundové eventy s online propagací a jak změřit dopad kampaní na značku prozradí na konferenci BRANDstorming Zuzana Bergrová z agentury Red Media.
  • Jste teprve na začátku? FrantišekPeterka z Driveto ukáže, jak vypadá růst startupového projektu v průběhu jednoho roku.
  • Nebo vám již leží brand strategie na stole? Honza Páv z Makevision a Zuzana Brečanová z Lovebrand názorně ilustrují, co všechno vám může zkřížit při její implementaci cestu a jak ty “klacky” překročit. 
  • Brand je stěžejní i pro HR marketing. Jak nastavit značku pro potenciální zaměstnance? Musí být především uvěřitelná, aby lidé neutíkali ve zkušebce. To je téma Maru Kortanové z Pábení.
  • „Žijeme v době sdílené“. Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Lidé se tu baví i nakupují. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity? O tom více blogerka Gabriela Bartošovská.
  • Adam Zbiejczuk do komunikace na sociálních sítí zapojí zaměstnance a zaostří na budování značky v B2B.
  • Nové logo? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu nebo designu nějakého produktu je mnoho. RadimTuček ukáže, jak získat inspiraci v designerské soutěži.
  • Metoda BrandPersonality vám pomůže udělat značku pro lidi a ne pro management. Jak změřit osobnost značky a přizpůsobit ji různým profilům zákazníka přednesou psycholožka Nikola Frollová a marketér Adam Ondráček.

 

A nejen to. Zde si můžete prohlédnout podrobný program konference BRANDstorming nebo se pohodlně zaregistrovat online. Těšíme se na vás v půvabných prostorách Royal v Praze.

Dejte si 12. března 2019 rande s úspěšnými značkami a posuňte tu svoji kupředu. Přijďte na konferenci BRANDstorming.

Partnerem konference je BrandCloud. Mediálně ji podporují odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a CZECHDESIGN.CZ. Akci opět organizuje TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).