Přijďte ve čtvrtek 11. června na konferenci Content First, jedinou konferenci zaměřenou čistě na fungující firemní obsah. Program konference bude po celý den nabitý jak jinak než obsahem a na jeho vytváření se podílely špičky ve svém oboru: content strategist a copywriter Jan Ambrož a specialista online marketingu Marek Prokop. Zjistíte, jak strategicky přistoupit k firemnímu obsahu. Uslyšíte řadu trendů, seznámíte se s konkrétními fungujícími případy a užitečnými nástroji. Pochopíte, proč investice do firemního obsahu neustále rostou a proč na něj taky vsadit.
S kým se na konferenci potkáte a co se dozvíte?
S návodem na účinný a zábavný obsah, který lidé chtějí sdílet, vás seznámí Stan Woods z britské marketingové agentury Velocity Partners. S Markem Prokopem se pak společně zamyslíte nad tím, co vlastně je kvalitního obsahu, kdy se ho daří vytvořit a kdy ne.
Chcete-li skórovat obsahem, bez kvalitních spoluhráčů si neškrtnete. Jak nadchnout a sladit obsahový tým vám napoví copywriter Jan Ambrož z Dobrého webu. Jestli má smysl tvořit originální produktové popisky a jak pomáhají v prodeji jednomu z největších internetových obchodů u nás vám řekne Ondřej Doležel z Alza.cz.
Svůj prostor dostane i webová analytika a její využití pro obsah. Přehled praktických postupů, které vám pomohou při psaní a vyhodnocování textů a co vše lze právě pro váš obsah vyždímat z Google Analytics ukáže Pavel Jašek ze společnosti Tipsport.
Seznamte se s kompletním programem a všemi přednášejícími na stránkách akce: Konference Content First
Zajistěte si své místo včas: REGISTRACE
Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing&Media, MarketingJournal.cz, MediaGuru.cz, STRATEGIE. Odborným garantem konference je digitální agentura Dobrý web. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.