Hlavní navigace

Konference Content First: Jak na fungující obsah

Lidé ho sdílejí, marketéři uctívají, vyhledávače zbožňují. Obsah je král. Jak mu ale vytvořit království? Propojte copywriting, strategii, UX, SEO a sociální sítě do konkurenční výhody.
20. 5. 2014

Sdílet

Přijďte ve čtvrtek 11. června na konferenci Content First, jedinou konferenci zaměřenou čistě na fungující firemní obsah. Program konference bude po celý den nabitý jak jinak než obsahem a na jeho vytváření se podílely špičky ve svém oboru: content strategist a copywriter Jan Ambrož a specialista online marketingu Marek Prokop. Zjistíte, jak strategicky přistoupit k firemnímu obsahu. Uslyšíte řadu trendů, seznámíte se s konkrétními fungujícími případy a užitečnými nástroji. Pochopíte, proč investice do firemního obsahu neustále rostou a proč na něj taky vsadit.

S kým se na konferenci potkáte a co se dozvíte?

S návodem na účinný a zábavný obsah, který lidé chtějí sdílet, vás seznámí Stan Woods z britské marketingové agentury Velocity Partners. S Markem Prokopem se pak společně zamyslíte nad tím, co vlastně je kvalitního obsahu, kdy se ho daří vytvořit a kdy ne.
Chcete-li skórovat obsahem, bez kvalitních spoluhráčů si neškrtnete. Jak nadchnout a sladit obsahový tým vám napoví copywriter Jan AmbrožDobrého webu. Jestli má smysl tvořit originální produktové popisky a jak pomáhají v prodeji jednomu z největších internetových obchodů u nás vám řekne Ondřej Doležel Alza.cz.
Svůj prostor dostane i webová analytika a její využití pro obsah. Přehled praktických postupů, které vám pomohou při psaní a vyhodnocování textů a co vše lze právě pro váš obsah vyždímat z Google Analytics ukáže Pavel Jašek ze společnosti Tipsport.

Seznamte se s kompletním programem a všemi přednášejícími na stránkách akce: Konference Content First

Zajistěte si své místo včas: REGISTRACE

Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing&Media, MarketingJournal.cz, MediaGuru.cz, STRATEGIE. Odborným garantem konference je digitální agentura Dobrý web. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).