
Ekonomická krize ovlivňuje více či méně všechny oblasti českého hospodářství. Jaký dopad má na vývoj businessu v oblasti Internetu a telekomunikací? Jaká je situace v elektronickém obchodování? A jak se projevuje v oblasti online médií? To jsou jen některá z připravovaných témat, o nichž se bude hovořit na konferenci Czech Internet Forum 2009. Ta se uskuteční již příští týden, ve čtvrtek 12. listopadu 2009 v Konferenčním centru City v Praze.
Zájemci o účast se mohou registrovat na stránkách konference. Využijte poslední volná místa.
Z programu vybíráme zajímavé prezentace a panelové diskuse:
- Jak udělat ze start-upu velkou firmu a získat pro ni investora – Ondřej Tomek
- Internet 2019 – Taťána le Moigne (Google.cz)
- Za tajemstvím nákupního košíku – Jiří Hlavenka
- Je filtrování obsahu správným způsobem boje proti dětské pornografii? – panelová diskuse
- Souboj „Titánů“ – panelová diskuse
Mezi další osobnosti českého Internetu, které budou své poznatky prezentovat patří: Pavel Zima (Seznam.cz), Pavel Mucha (Centrum Holdings), Patrick Zandl (Lupa.cz), Dalibor Balšínek (MAFRA) nebo Kateřina Hrubešová (SPIR). Účast přislíbil také zástupce největšího ruského vyhledávače Yandex.ru. Aktuální program je k dispozici na stránkách konference.
Konferenci Czech Internet Forum pořádá server Lupa.cz za podpory O2 Média společnosti Telefónica O2. Hlavním partnerem je server Zážitky.cz, partnery jsou společnosti ACTIVE24 a GEMIUS. Hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing&Media. Mediálně projekt podporují Aktuálně.cz, Centrum.cz, eStránky.cz, Chip, iDNES.cz, Jaknapočítač.cz, Kafe.cz, nova.cz, Reflex, Seznam.cz, tn.cz, Týden.cz a Živě.cz.