Poslední rok se stal velkou výzvou pro fungování většiny organizací. Řada zaměstnanců pracuje z domova a z toho vyplynula potřeba nastavení jednotné komunikace a předávání si informací na dálku. Jinde dochází k omezování výroby či služeb a k zásadním změnám ve fungování firmy, o kterých je potřeba informovat zaměstnance tak, aby zůstali motivováni.
Jak se k tomu firmy postavily a jak se vše promítlo do jejich péče o zaměstnance a komunikace s nimi? Na konferenci In-Comms Forum uslyšíte ověřené a účinné cesty v interní komunikaci, které pomáhají efektivně řídit a motivovat zaměstnance i na home office. Akce se koná 18. února online.
Jaké přednášky byste neměli vynechat?
Krizová komunikace
V nejisté době musí být interní komunikace pro zaměstnance majákem- to je název přednášky Veroniky Tamchynové z Four Season Hotel Praha. Ten musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Jak se s tím vypořádali?
Komunikace na dálku
Komunikace mezi zaměstnanci na dálku má svá specifika, při které je efektivní nejen využít vhodné nástroje, ale je nutné nastavit si i určitá pravidla. Jiří Vích popíše, jak v Heureka Group staví své týmy, aby uměly i na dálku rychle reagovat na změnu.
O své zkušenosti při hledání cest k posilování firemní kultury a hodnot firmy v době covidové bude vyprávět Nela Maťašeje z Direct pojišťovny. Mluvit bude například o společných online snídaních.
Digitální komunikace
Principem komunitních portálů je sjednocení informací, jednoduchost komunikace, úbytek administrativy i zvyšování loajality zaměstnanců. Přínosy, ale i limity digitalizaceinterní komunikace ve firmách HYUNDAI a Oncomed představí Petr Mikšovič z agentury SOVA NET.
Spokojenost a motivace zaměstnanců
Jak motivovat své zaměstnance, a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější? To vše v konkrétních případových studiích prozradí Petr Hovorka z BrandBakers a Lukáš Tóth z Behavio Labs.
A to zdaleka není všechno. Budeme se věnovat tématům jako jsou vytváření efektivních týmů, očekávání zaměstnanců napříč generacemi X, Y a Z, organizace teambuildingu ve virtuálním prostředí s avatary, diverzita, inkluze a další trendy v interní komunikaci. Zaměstnanecké průzkumy přinesou užitečné informace o aktuálních postojích zaměstnanců.
Přijďte se i vy inspirovat na konferenci In-Comms Forum, jak vyčistit auru vaší společnosti. Sejdeme se online 18. února v 9 hodin a zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou HRnews, Lupa.cz a Podnikatel.cz, produkci zajišťuje Internet Info.