Internet je v současné době nejprogresivnější médium z hlediska inzertních příjmů. Přesto je využití internetu v marketingové komunikaci firem stále nedoceněno a mnoha manažerům v této oblasti chybí zkušenosti a dostatečný přehled.
I proto se Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodlo uspořádat konferenci o internetové reklamě Internet Advertising Conference 2008. Ta přinese shrnutí aktuální situace na poli internetové reklamy z pohledu všech účastníků mediálního trhu – provozovatelů, agentur, zadavatelů i internetové veřejnosti. Posluchači se seznámí s typickými vlastnostmi a výhodami online reklamy a s novinkami z oboru. Hovořit se bude například o efektivitě PPC kampaní, o koncepci Web 2.0 a využití interaktivity na internetu. Chybět nebudou ani zahraniční trendy a zkušenosti či případové studie.
Akce: Internet Advertising Conference 2008Termín: úterý 20. května 2008
Místo konání: Slovanský dům (Na Příkopě 22, Praha)
Společenský večer: Club Havana (Školská 16, Praha)
Vybíráme z programu konference:
- Výdaje do reklamy na českém mediálním trhu
- Srovnání efektivity jednotlivých mediatypů
- Netradiční způsoby internetové reklamy a její měření
- Webtesty Oční kamerou – co na stránkách návštěvník opravdu dělá?
- 7 klíčových metrik online marketingu
- Nová digitální média a PR
- Budování značky zaměstnavatele
Podrobnosti o programu a obsahu jednotlivých prezentací jsou k dispozici na stránkách konference.
Řečníky budou zástupci mediálních a reklamních společností (např. OMD Digital, Mediaedge:cia, Advertures, či OgilvyInteractive) a zadavatelů reklamních kampaní (Microsoft, Seznam, NetCentrum, Vodafone, Unilever, nebo Kofola), ale i odborníci na internetovou reklamu z řad médií (Marketing&Media, Strategie, Lupa).
Odborným garantem a pořadatelem konference je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajišťuje společnost Internet Info. Partnery konference jsou společnosti NetCentrum a Internet BillBoard. Mediálně konferenci podporují týdeníky Czech Business Weekly, Marketing&Media a Profit.