Online konference Marketing v době (korona)krize 16. června se zaměří na zefektivnění marketingové strategie na základě dat a zákaznické zkušenosti. Dozvíte se, proč je potřeba urychlit inovace, kreativně využívat marketingový rozpočet a především co můžeme očekávat v blízké budoucnosti.
Jací řečníci se s námi podělí o své zkušenosti?
- Roman Hřebecký z agentury Pábení popíše, jak reagovat na změny v chování lidí a trhu v marketingové komunikaci firmy.
- Jak postihla koronavirová krize oblast pivního marketingu a jak se s ní vypořádala česká pivní dvojka Staropramen vám prozradí David Šeberle.
- Jaroslav Malina z agentury McCann Prague uvede řadu konkrétních příkladů, jak značky u nás i v zahraničí mění v době krize své marketingové strategie. Uvede, jak správně pracovat s daty a vylepšovat díky nim zákaznickou zkušenost.
- Dopady krize mají vliv nejen na vaše rozpočty a rozložení investic do jednotlivých médií, ale i na strategii mediální komunikace. Jak se na tuto nově nastalou situaci co nejlépe připravit poradí zkušený mediální konzultant Petr Majerik.
- Filip Ekl z agentury Sherpas představí doporučení pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů například v době karantény.
- Břetislav Stromko za Dáme jídlo prozradí, co vše krize přinesla a vzala ve světě rozvozu jídlo.
Inspirujte se, jak posunout své projekty dál i v nelehké době, na online konferenci TUESDAY Business Network Marketing v době (korona)krize 16. června od 10 hodin.