Hlavní navigace

Mobile Internet Forum: Kudy cestou k mobilnímu růstu v e-commerce?

Komerční sdělení
Co nového se děje ve světě mobilního internetu? To uslyšíte 8. dubna na konferenci Mobile Internet Forum, která představí nejen ty nejzajímavější mobilní aplikace a hry na trhu ušité na míru firem.

Sdílet

Ukážeme si nastavení mobile-first kultury ve firmě, řekneme si o trendech v analytice mobilních aplikací i to, jak nejlépe oslovit dnešní generaci Z. Řešit budeme i změny s rozmachem internetu věcí, sledovací kapitalismus, chystanou aukcí 5G sítí a očekávaný příchod čtvrtého operátora. Program konference Mobile Internet Forum je opravdu nabitý a je na co se těšit.

Zde je malá ochutnávka z přednášek:

Připravenost e-commerce firem na mobilní růst je jedním z předpokladů úspěšného podnikání. A proto Alberto Miotti z Google vysvětlí, jak pracovat s novými technologiemi včetně progresivních webových aplikací a platformy Google Pay, a zároveň ukáže, jak konzistentní práce s UX dokáže odstranit rozmanité překážky, které stojí v cestě vašemu rozvoji.

Data jsou dnes novodobým platidlem. Aplikace dostupné „zdarma“ a naše chytré telefony v sobě obsahují nemalé bohatství. Jde ale data sbírat a marketingově používat v nejnovějších technologiích tak, abychom se nepohybovali v šedé právní zóně? Na to ve své prezentaci odpoví Petra Dolejšová, jednatelka advokátní kanceláře eLegal.

S pomocí sledování a výkonných i chytrých počítačů je možné cíleně působit na jedince a modelovat jeho tužby a přání. Tohle není distopická fantazie, to jsou dnešní algoritmy postavené nad daty, která o sobě tak rádi dáváme všanc. A tady začíná sledovací kapitalismus, jehož fungování odkryje publicista Patrick Zandl.

Naplánovat relevantní event pro generaci Z je oříšek. Vzhledem k její neochotě vyskytovat se v reálném světě bez interakce s mobilním telefonem se společnost Coca-Cola rozhodla uspořádat setkání online. Ve hře Minecraft vytvořila Fanta Halloweenský Lunapark, zapojila nejlepší influencery a děly se věci, o kterých povypráví community manažerka Irena Micková.

Mobilní aplikace místo zbytečného marketingu. Tak představuje Foodgroot.com jeho zakladatel marketér Petr Václavek. Dlouhá léta sbíral zkušenosti v reklamních agenturách včetně oceňované Impact & Echo BBDO v Kuvajtu, poté se rozhodl pro vlastní projekt. Foodgroot slibuje rozpoznat kvalitu potravin po naskenování čárového kódu a hodlá doslova rozpoutat revoluci ve způsobu nakupování potravin. A vy můžete být u toho.

Během akce i po jejím skončení vás čeká rozsáhlý networking s profesionály v oboru.

Celý program a kompletní sestavu řečníků naleznete na webových stránkách konference Mobile Internet Forum, kde se můžete i pohodlně zaregistrovat. Zavítejte s námi 8. dubna do Konferenčního centra City na Praze 4, Na Strži 1702/65.

Organizátory akce jsou TUESDAY Business Network a Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info a mediálně ji podporují Jablíčkář.cz, Letem světem Applem a SMARTmania.cz.