Nastavení správné obsahové strategie, nekonečný přísun nápadů a unikátní obsah. Dá se vůbec v dnešní době, kdy se o to samé snaží i naše konkurence, odlišit? Ano, a na konferenci Content First se o tom přesvědčíte. Program nabídne ostřílené hráče na poli obsahového marketingu i několik nováčků, kteří ale rozhodně vědí, jak na to.
Máme pro vás ukázku těch nejzajímavějších řečníků a přednášek:
Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály (Marketing Journal) a je zároveň aktivní marketér. Ve své přednášce se podívá na zoubek fitness a bodybuildingu, které vnímá jako vzor pro obsahové marketéry. Jak se změnil pohled veřejnosti na kulturistiku a jakou roli v tom hrají sociální sítě?
Přednáška Maru Kortanové z Pábení bude o obsahové strategii a copywritingu pro Knihy Dobrovský. Dozvíte se třeba, jak od základů proměnili komunikaci značky, a těšit se můžete i na konkrétní ukázky interních materiálů.
Zonky je již zavedený a lidmi oblíbený projekt na trhu P2P půjček. Za svůj úspěch a popularitu vděčí především fungujícímu content marketingu založenému na příbězích lidí. Chcete vědět, jak příběhy zpracovat, jak je pojmout a komunikovat? Návody vám přinese Michal Schindler z Creative Dock.
Přijďte si 7. června rozšířit obzory svého obsahového marketingu. Překvapte své zákazníky i konkurenty delikátním obsahem. Udělejte první krok a zajistěte si svou vstupenku včas. Ty nejvýhodnější můžete zakoupit do 9. května.
Mediálními partnery konference jsou servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.