Hlavní navigace

Konference Smart Data nabídne návody, jak z vašich dat vytěžit maximum

Big data hýbou světem marketingu. Jak s nimi pracují Adexpres, Česká spořitelna, GroupM nebo Wunderman uslyšíte 24. května.

Doba čtení: 2 minuty

Byznys se mění. Je hutným koktejlem, do kterého svět obchodu přimíchává novou ingredienci – big data. Není třeba se však této suroviny obávat. Pokud ji dobře uchopíte, proměníte ji v užitečný nástroj, který vám přinese zisk. Big data, case studies, tipy z praxe a mnohem více vás čekají na konferenci Smart Data.

Big data jsou jedním z buzzwordů posledních let. Mluví se o nich na konferencích, píší se články, vznikají datové startupy. Do velkých dat vkládáme velké naděje, jakoby se v nich skrývaly odpovědi na všechny otázky lidstva. Konference Smart Data si nevytkla za cíl dívat se do daleké budoucnosti a předkládat vize, ale podívá se na to, jak z pohledu marketéra vytěžit hodnotu z dat tady a teď. Naučíte se, jak na to a zároveň si ukážeme použitelná řešení pro konkrétní úlohy. Ale především se dozvíte, jak můžete ze svých dat získat maximum pro váš byznys.

Nezáleží na tom, zda jsou data velká nebo malá, ale zda jsou dobrá a zda je dokážeme správně využít. O vlastní know how z této oblasti se s vámi přijde podělit řada řečníků a my vám už teď přinášíme ochutnávku z programu.

Pavel Doležal z Keboola vám dá tipy, jak pracovat s DataScience teamy a přidá pár příkladů z praxe, kdy skvělá komunikace na obou stranách firmě pomohla k výsledkům, které předčily očekávání.

O využití big dat v oblasti péče o zákazníka promluví Dagmar Bínová z ADASTRA. Ukáže vám, že právě díky datům a pokročilé analytice lze podpořit vztah vašeho zákazníka s vaším byznysem.

Jak určit hodnotu dat z digitálního světa? Kde všude lze data z digitálního marketingu využít, a tím zvýšit jejich hodnotu pro vaše podnikání, ukáže David Vopelka z České spořitelny.

Michal Charvát a Jiří Udatný z GroupM se podívají na to, jak integrovat data do crossmediální komunikace. Mluvit budou o vytváření unikátních publik i vyhodnocování online kampaní.  

Téma atribučních modelů otevře Pavel Trejbal z OPTIMICS. Nastíní konkrétní problémy a z nich plynoucí doporučení, ke kterým s klienty za posledních šest let praxe při řešení atribuce došli.

IKEA, tak jako stále mnoho dalších firem, nemá vztah k datům zakořeněný. Je to pouze vedlejší produkt činností a vedlejší nástroj pro rozhodnutí. O změně toho přístupu bude mluvit Petr Jahn z Adexpres.

Milan Janecký z Wunderman si pro vás připravil přednášku plnou reálných příkladů z praxe. Pokusí se odpovědět na otázku, proč hrají data stále větší roli při provozu věrnostního programu.

Big data hýbou světem marketingu. Přijďte se o nich dozvědět víc 24. května do OKsystemu v Praze. Vstupenky na konferenci můžete zakoupit na internetových stránkách.

Partnerem konference je Imper CZ. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.