Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil šílený nápad, že do roka jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Počkat, šílený? Nikoliv. Jen naboural zažité schéma, že obsah na internetu je "zdarma“. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné? Na zářijovém MEDIA MONDAY vám chceme s našimi speakery představit alternativní modely a konkrétní příklady, jak se vypořádat se současným propadem výnosů médií.
Více informací a registrace zde:
Co je MEDIA MONDAY
Nová platforma TUESDAY Business Network, určená pro setkávání profesionálů z médií, sdílení informací a zkušeností a se záměrem podpořit realizaci nových nápadů/business plánů osob. Cílem projektu je definovat aktuální stav a trendy propojování médií a technologií
Kdo se bude účastnit
- média – tisk, rozhlas, televize, internet a další média
- poskytovatelé obsahu
- mediální agentury
- marketing
- zadavatelé reklamy
- informační a komunikační technologie
- konzultanti
- tvůrci prostředí – politici, státní úředníci, zástupci asociací, sdružení, apod.
- finance – investoři
- ostatní
O sdružení TUESDAY Business Network (www.tuesday.cz)
TUESDAY Business Network je podnikatelská síť, sdružující profesionály z oblasti technologického podnikání (dodavatele, uživatele i další odborníky), poskytující příležitost pro networking, sdílení informací a zkušeností mezi podnikateli, investory, konzultanty a poskytovateli služeb v oblasti technologií a inovací. Hlavními aktivitami TUESDAY Business Network jsou pořádání akcí, seminářů a konferencí, příprava průzkumů trhů a white paperů, vzdělávání a evangelizace trhu o možnostech využívání technologií v profesionální činnosti. TUESDAY Business Network spolupracuje s řadou dalších asociací v České republice i zahraničí.