Hlavní navigace

Letošními tématy konference BRANDstorming jsou tradice, lokálnost, udržitelnost a rebranding

Komerční sdělení
Své příběhy představí značky nové i tradiční, světové i lokální jako Vasky, Česká síťovka, Božkov, Sokol, pivo Excelent či Barbie.
24. 6. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

3. září se i vy můžete během konference BRANDstorming tváří v tvář setkat se zástupci značek, kterým se podařilo stát se lovebrandem. Některým z nich se vyplatilo zdůrazňování kvality a prémiovosti, budování pozitivních emocí, jiné se nebály přihlásit ke společenské odpovědnosti. Společnými tématy téměř pro všechny jsou přitom tradice, lokálnost a udržitelnost.

Podíváme se také na to, jak vybudovat strategii značky v prostředí sociálních médií, jak může rebranding posloužit jako nástroj ke změně organizace či jak při honbě za skvělým brandem neporušit zákon a nedostat se lidově řečeno „do tepláků“.

Vybíráme z programu

Ideální čas strávený se značkou? Dokud nás smrt nerozdělí

Pivní značka Excelent (původně Gambrinus Excelent) z portfolia Plzeňského Prazdroje se osamostatnila, prošla rebrandingem, a snaží se ve vysoce konkurenčním prostředí komunikovat „po své ose“. Co to vše obnáší a jak se stát „excelentní“ značkou, o tom povypráví Nikol Foktová z Kindreda Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje.

Jak se tradiční český vynález přetváří v moderní lovebrand?

Příběh České síťovky se započal už před sto lety. Za socialismu byla hitem, rozmach igelitových tašek ji však poslal na nějakou dobu do ústraní. Nyní se vrací – moderní, ekologická, sexy – a pod novou značkou se jí už prodalo přes milion kusů. Co stojí za renesancí síťovky prozradí zakladatelka firmy POAK CZ Karolína Pechová.

Jak budovat silný lokální brand?

Vasky jsou ručně vyráběné boty ze Zlína, které navazují na baťovskou tradici. Značka si drží trojnásobný meziroční růst a za 4 roky fungování prodala přes 20 tisíc párů. Jan Kočenda, zodpovědný za marketing, ukáže, na jakých pilířích je značka ukotvena a proč je dobré, že její brand manuál znají nazpaměť i prodavači.

Emoce a asociace ve službách značky

95 % nákupních rozhodnutích je podvědomých. Odehrávají se ve vývojově starších částech mozku, z nichž některé máme společné dokonce s ještěrkami. Jak je ovlivnit? Vojtěch Prokeš z Behavio Labs si vezme na pomoc behaviorální vědy a odhalí, jak se značkou spojovat ty správné emoce a jedinečné asociace. To vše na příkladech největších českých e-shopů a dalších značek.

Rebranding jako nástroj změny organizace

Když chcete vědět, jestli lidé ve vaší organizaci chápou vaši novou značku a vizi, nechte je podle ní udělat něco konkrétního. To vám podle Romana Hřebeckého z Pábení.cz odhalí realitu lépe než tisíce mítinků, porad a prezentačních show. Přijďte se inspirovat.

Krom toho vás čeká inspirativní networking. Podrobný program najdete na stránkách konference BRANDstorming, kde se můžete pohodlně zaregistrovat. V 9:00 se na vás těšíme v prostorách MAMA Shelter Prague ve Veletržní ulici 1502/20 na Praha 7.

Mediálně akci podporují odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz, produktovým partnerem je EasyEvent. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.